رییس پلیس راهور استان البرز:

اعمال قانون بیش از۱۶ هزار خودرو با پلاک مخدوش در البرز

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۴:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۹۴۱۴
اعمال قانون بیش از۱۶ هزار خودرو با پلاک مخدوش در البرز
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اعمال قانون ۱۶ هزار ۶۸۱ راننده خودروی پلاک مخدوش و ناخوانا طی سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق ، با اشاره به اعمال قانون 16 هزارو 681 راننده خودروی پلاک مخدوش و ناخوانا طی سال جاری در استان البرز اظهار کرد: از مجموع این آمار، 7 هزارو ۷۲۵  فقره مربوط به پلاک های دستکاری شده و ناخوانا بوده است.

وی افزود: همچنین 5 هزارو ۲۳۱ فقره مربوط به خودروهای دارای تک پلاک و 4 هزارو ۷۲۵ فقره خودروهای فاقد پلاک بوده است.

سرهنگ شرق خاطرنشان کرد: مخدوش کردن پلاک خودرو علاوه بر تخلف ، طبق ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی جرم تلقی می شود و اگر یک راننده به عمد پلاک خودروی خود را مخدوش کرده باشد به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

وی گفت:  پلاک وسیله نقلیه یک رکن اصلی از هویت خودرو و مالک آن است و چنانچه  وسیله نقلیه به هر دلیلی فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش و  ناخوانا  باشد، از طریق دوربین و نیروهای پلیس شناسایی می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در ادامه از تداوم طرح محدودیت  شبانه از ساعت ۲۱ الی 4 صبح روز بعد خبرداد و گفت : این طرح به عنوان یک قانون لازم الاجرا است و چنانچه افرادی از این مهم سرپیچی کنند پلیس با آن ها برخورد خواهد کرد.

سرهنگ شرق اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد از شهروندان طرح قانون ‌محدودیت تردد در استان البرز را رعایت کرده اندکه این روند همکاری  باید استمرار داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز