رییس مجمع نمایندگان لرستان :

خرم آباد تنها مرکز استانی است که به شبکه ریلی وصل نیست / در هر یک از شهرستان های لرستان یک بیمارستان وجود دارد

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۹۸۵۱
خرم آباد تنها مرکز استانی است که به شبکه ریلی وصل نیست /  در هر یک از شهرستان های لرستان یک بیمارستان وجود دارد
یحیی ابراهیمی گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ به ظاهر استان لرستان بودجه خوبی داشته ولی در عمل اینگونه نیست.

  به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نماینده مردم سلسله و دلفان و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی،اظهارکرد: استان لرستان جاذبه های گردشگری زیادی دارد ولی متاسفانه سهم این منطقه در گردشگری بسیار ضعیف است. انتظارمان از مسئولین این است که توجه بیشتری به این حوزه داشته باشند.

او با بیان اینکه خرم آباد تنها مرکز استانی است که به شبکه ریلی وصل نیست افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز مشکلات زیادی وجود دارد در هر یک از این شهرستان ها یک بیمارستان وجود دارد که تعداد تخت‌خواب‌های آن نسبت به جمعیت آن شهرستان ۵۰ درصد کمتر است. امسال تلاش کردیم تا تجهیزات و امکانات خوبی را به این بیمارستان‌ها اورده و تعداد متخصصین را افزایش دادیم که البته کافی نیست و باید توسعه بیمارستان در این شهرستان‌ها را جدی بگیریم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس خاطرنشان کرد: پس از سیل ویرانگر سال  ۹۸ همچنان زیرساخت‌های لازم اصلاح نشده است، درخواستمان از رییس محترم مجلس این است که ردیف بودجه خاصی را برای استان‌های سیل زده اختصاص دهند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه نظام بودجه بندی ناعادل است افزود:  در بودجه سال ۱۴۰۰ به ظاهر استان لرستان بودجه خوبی داشته ولی در عمل اینگونه نیست. سهم‌ استان ما در بودجه سال ۱۴۰۰ خوب لحاظ شده ولی در اعتبارات عمرانی کمتر از آنچه که باید اعمال شود لحاظ شده که حق استان لرستان این نیست بنده نیز به عنوان رییس مجمع نمایندگان استان لرستان سعی داریم مواردی که اعتبار کمی برای این استان در نظر گرفته شده است را اصلاح کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز