مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس :

پیکر چهار شهید گمنام در یزد بدون حضور عمومی تشییع می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۶:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۰۱۲۰
پیکر چهار شهید گمنام در یزد بدون حضور عمومی تشییع می‌شود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در چارچوب طرح حفظ سلامت عمومی و با هدف پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ ، تشییع پیکر چهار شهید گمنام یکشنبه ۲۸ دی ماه جاری بدون حضور شهروندان و به صورت خودرویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "منصور زارع" در نشست با خبرنگاران که با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شد، تاکید کرد که به هیچ وجه تشییع عمومی پیش بینی نشده و برنامه‌هایی در این ارتباط لحاظ شده است.

به گفته وی تمامی برنامه‌ها مطابق با شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بر اساس تصمیم مسوولان ستاد استانی پیشگیری از کرونا تدوین و اولویت اول این اداره کل در مراسم استقبال، تشییع و تدفین توجه به سلامت مردم است.

زارع با اشاره به اینکه مراسم تشییع و تدفین هر چهار شهید همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است، از همکاری مردم و مسوولان در انجام برنامه‌های فرهنگی مرتبط قدردانی کرد.

زارع  با بیان اینکه مراسم استقبال از پیکر شهدا ساعت ۱۱ صبح ۲۷ دی‌ماه از فرودگاه یزد با حضور مسوولان و تعدادی از خادمان شهدا برگزار می‌شود، اظهار کرد: این برنامه تا نمازظهر با برگزاری نمازجماعت در فرودگاه به پایان می رسد. 

پیکر مطهر شهدا برای تدفین به دانشگاه علم و هنر در بلوار دانشجو و صداو سیمای مرکز یزد و ۲ شهید دیگر به شهرستان بافق منتقل می‌شود.

پیکر شهیدی که در صدا و سیما مرکز یزد دفن می‌شود، مربوط به عملیات والفجر چهار است و ۲۲ سال دارد و شهیدی که قرار است در دانشگاه علم و هنر یزد دفن ‌شود مربوط به عملیات محرم است و ۱۹ سال دارد و ۲ شهید دیگر که در منطقه مسکن مهر بافق تشییع و دفن می شوند یکی ۱۸ سال و دیگری ۲۰ سال دارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز