تجلیل نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان از خیر لرستانی

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۲:۳۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۰۱۹۳
تجلیل نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان  از خیر لرستانی
دکتر علی دولتشاهی خیر لرستانی با آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان دیدار کرد .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ در این دیدار دکتر دولتشاهی با ارائه گزارشی از  فعالیتهای  خیراندیشانه خود در سطح کشور شامل آزادی بیش از ٢٢ زندانی محکوم به اعدام ، اهدای ٢٠٠٠ بسته معیشتی در لرستان و... را برشمرد و اظهار داشت در صورت همراهی و حمایت مسئولین استان برنامه های خود را در زمینه های مختلف اجتماعی و محرومیت زدایی افزایش خواهد داد.

سپس آیت الله مبلغی با تجلیل از نقش بسیار ارزنده آقای دکتر علی دولتشاهی ، با تشریح آثار و برکات امور خیر به عنوان  صدقه جاریه برای فرد و جامعه تلاش ها و زحمات خالصانه وی را در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی ، اجتماعی و معنوی ستود و با اهدای لوح تقدیر از ایشان قدردانی نمود ،

متن تشکر و قدردانی آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان خطاب به آقای دکتر علی دولتشاهی به این شرح است :

 

«لن تنالوا البر حتی تنفقوا مما تحبون» (آل عمران/ ۹۲)

هرگز به «حقیقت» نیکو کاری نخواهید رسید مگر اینکه از آنچه که دوست دارید ، انفاق کنید .

 

برادر گرامی جناب آقای

دکتر علی دولتشاهی زید توفیقه

 

با سلام و تحیت

 

در جوامع توحیدی ، شخصیت های پای بند به ارزش های والای الهی در تفکری سعادت آفرین ، فلسفه زندگی را تنها در خدمتگزاری به بندگان خداوند معنا کرده اند و آن هنگام که با معنویت قرین گردد از اعتبار دیگر گونه و مضاعفی بهره مند خواهد شد .

 

اگر چه زبان در قدردانی از تلاش بی دریغ و انسان دوستانه آن بزرگوار در راستای اعمال خدا پسندانه ای چون  آزادی زندانی و مشارکت در احسان مؤمنانه درسطح کشور بالاخص استان لرستان  قاصر است ، لیک ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ارزنده و زحمات خالصانه و بی شائبه شما و مشارکت دلسوزانه تان در این امر ، تشکر و قدردانی نموده ازدرگاه خداوند سبحان برای جنابعالی و خانواده محترمتان سلامتی همراه با نشاط و عشق به خدمتگزاری به  محرومان و مستمندان مسئلت می نمایم.

امیدکه درسایه سار معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) « قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه خیرین محترم همچون شما در زنده نگه داشتن این عمل خدا پسندانه که مخصوص اهل تقواست، موفق و مؤید باشید .

 

احمد مبلغی

نماینده مردم شریف استان لرستان

در مجلس خبرگان رهبری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز