سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه فجر در استان سمنان

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۳:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۲۳۳۲
برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... دهه فجر در استان سمنان
سومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ به منظور هم اندیشی و هماهنگی جهت برگزاری چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان؛ به منظور هم اندیشی و هماهنگی جهت برگزاری چهلمین و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۳۹۹ باحضورمصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان ، معاونین ، مسئولین واحدها و سایر اعضای این ستاد برگزار شد.
مصطفی مرادی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا و همچنین سایه تحریم های ظالمانه ، دهه فجر سال جاری را یکی از متفاوت ترین ایام نام برد و اظهار داشت : شرایط موجود ، نافی حرکت اداره کل ورزش و جوانان در حوزه کاری ما نخواهد بود و ما با قوت و قدرت برنامه‌های ورزش و جوانان پیرامون گرامیداشت دهه فجر در استان سمنان برگزار خواهیم کرد.
وی به مکاتبات مربوطه با ادارات ورزش و جوانان و همچنین هیاتهای ورزشی و سازمانهای مردم نهاد در خصوص تاکیدات گرامیداشت دهه فجر اشاره کرد و افزود: دستورالعملهای برگزاری برنامه های گرامیداشت ایام اله دهه فجر به واحدهای زیر مجموعه اعلام شده است و برنامه های مربوطه جمعبندی گردیده است و فقط باید منتظر بحث رنگ بندی شهرستانها در بحث انتشار ویروس کرونا در ایام اله دهه فجر باشیم تا محدودیتهای لازم بهداشتی طبق رنگ آن شهرستان رعایت شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد: استفاده از بستر فضای مجازی برای اجرای برنامه‌های دهه فجر امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و در کنار اطلاع رسانی از سامانه پیامکی و شبکه های اجتماعی هم به صورت ویژه استفاده گردد.
مرادی با تاکید بر اینکه دهه فجر بازخوانی و بازآموزی اهداف انقلاب و یک مدرسه ۱۰ روزه آموزش آموزه‌های انقلاب به نسل جدید بویژه جوانان است ، تصریح کرد :جوانان در شکل گیری انقلاب، پیروزی و مسیرش تا به امروز بخش اعظمی از تلاش ها و فعالیت ها و مجاهدت ها رابرعهده داشتند و این دهه عرصه ای است که جوانان میتوانند حضورپررنگتری داشته باشند.
وی با بیان اینکه حضور نسل جوان و ورزشکار ما در برنامه‌های انقلاب مایه ناامیدی دشمنان می‌شود افزود: از سوی دیگر این حضور باعث ادای دین به شهدایی می‌شود که برای عزت و امنیت ما جان خود را فدا کردند.
وی تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط رژه موتورسواران در 12 بهمن ماه برای گرامیداشت و استقبال نمادین از ورود حضرت امام(ره) به کشور در همه شهرستانهای استان برگزار می‎شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام ا... مبارک دهه فجر در استان سمناناشاره کرد و گفت: گلباران گلزار شهدا توسط جامعه ورزش و جوانان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار ، ایثارگران ، قهرمانان ، سرآمدان جوان و پیشکسوتان ورزشی ، ایجاد سومین مرکز استعدادیابی تنیس روی میز کشوردر استان سمنان ، مسابقات کشوری با نام گرامیداشت دههف جر، برگزاری مسابقات کتابخوانی و مسابقات مجازی، برگزاری وبینارهای آموزشی ، پویشهای مختلف ، تولیدات رسانه ای ، مسابقات ویژه مدیران دستگاههای اجرایی استان ، برنامه صبحگاهی یک صبح با نشاط ، دیدار با اصحاب رسانه ، مسابقات کارکنان ، کارگاه های ازدواج از جمله برنامه های پیشنهادی اداره کل می باشد.
وی در پایان از روسای هیات های ورزشی و مدیران سازمان های مردم نهاد خواست، با برنامه ریزی و جدیت و خلاقیت بیشتر، حماسه متفاوت و شورانگیز دیگری را در این ایام رقم بزنند.
در پایان این جلسه ، جعفر کردی نیز به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجراداره کل ورزش و جوانان استان سمنان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز