برگزاری نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت در مشهد

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۴:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۲۹۵۸
برگزاری نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت در مشهد
دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت را با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، رضا فتحی مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم ورزشی حامی معنوی و رسانه ای رویداد همایش ملی مجازی اوقات فراغت است گفت: این همایش در هشت محور «کاربرد ابعاد فن‌آوری‌های نوین در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد اجتماعی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، « کاربرد ابعاد سلامتی و تندرستی (سبک زندگی سالم) در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «کاربرد ابعاد بازاریابی و گردشگری در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» برگزار خواهد شد.

او افزود: از دیگر محورهای این همایش می توان به «کاربرد ابعاد اقتصادی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد فرهنگی و تربیتی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد روان‌شناسی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی با محوریت بیماری کووید 19 و با شعار در خانه بمانیم» اشاره کرد.

مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی ادامه داد: این همایش فرصت مغتنمی است تا استادان و صاحب نظران بتوانند با هم اندیشی و ارائه مطالب ارزشمند علمی، راهکارهای مفیدی برای ایجاد زیرساخت های  مناسب  برای غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان که سرمایه های گرانبهای کشور عزیزمان هستند در دوران کرونا و پساکرونا فراهم سازند.

فتحی بیان کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان حوزه علوم ورزشی می‌توانند تا 10 بهمن‌ماه  نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) 29 و 30 بهمن‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز