آغاز ارزیابی یزد برای کسب عنوان شهرفعال با حضور دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۳۰۰۶
آغاز ارزیابی یزد برای کسب عنوان شهرفعال با حضور دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی کشور
در مراسمی که در محل شورای اسلامی شهر یزد برگزار شد، روند ارزیابی این شهر برای معرفی به عنوان شهر فعال ایران آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این نشست "غلامعلی سفید" رئیس شورای اسلامی شهر یزد در سخنانی با اشاره به لزوم افزایش تحرک بدنی شهروندان اظهار کرد: در نشستی که به صورت آنلاین در یزد برگزار شد، تفاهم نامه فدراسیون ورزشهای همگانی و شهرداری یزد به عنوان اولین متقاضی پروژه شهر فعال در یزد امضا شد و اکنون روند ارزیابی آغاز خواهد شد.

 همچنین "محمدرضا فروحی" دبیر فدراسیون ورزشهای همگانی در این نشست طی سخنانی با اشاره به هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در افزایش تحرک بدنی شهروندان افزود: متاسفانه در طول سالیان متمادی ورزش در جایگاه مناسبی در روند فعالیت نهادها و نیز خانواده‌ها قرار نداشته است و امیدواریم با طرحهای پیش بینی شده و هم افزایی همه نهادها کم تحرکی کاهش یابد و ورزش به سبد خانواده‌ها افزوده شود.

 وی ادامه داد: در شهر فعال باید همه شهروندان به صورت برابر به امکانات ورزشی دسترسی داشته باشند و در هر محله و کوی بتوانند ورزش کنند و تحرک بدنی داشته و فعال باشند.

 گفتنی است، از امروز به مدت ۱۷ روز ارزیابان فدراسیون ورزشهای همگانی تمام امکانات و زیرساختهای ورزشی یزد را بررسی و در جهت بهبود شرایط ایده‌ها، برنامه‌ها و راهکارهای خود را ارائه خواهند داد و شهرداری یزد باید شرایط و برنامه‌های پیش‌بینی شده را به انجام برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز