تساوی ارزشمند پردیس فروزنده خرم آباد در بام ایران / زور رزموکت بروجن به پردیس نرسید

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۲۳:۲۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۲۳۲۲۱
تساوی ارزشمند پردیس فروزنده خرم آباد در بام ایران / زور رزموکت بروجن به پردیس نرسید
در هفته سوم لیگ دسته سوم ایران و از گروه چهارم تیم پردیس فروزنده خرم آباد در ورزشگاه تختی بروجن در برابر رزموکت این شهر به تساوی یک بر یک دست یافت .

به گزارش خبرگزاری برنا لرستان ؛ شاگردان فرداد صفا مربی جوان و با آتیه پردیس در هوای بسیار سردو زمستانی بروجن یا ارایه یک بازی خوب و تماشاگر پسند در روزی که می توانست با پیروزی در برابر حریف چغر خود به سه امتیاز شیرین دست پیدا کننددر یک جدال سخت و فیزیکی  در برابر حریف قدرتمند و گردن کلفت خود که بازی مستقیم و فیزیکی در اندیشه پیروزی بود به تساوی دست یافت .

پردیس  فروزنده خرم آباد که در این دیدارچند بازیکن کلیدی و تاثیر گذار خود به نام های مصطفی ندری ،رضا دریکوند ،جمشیدی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در دقیقه 15روی کار تیمی و نفوذ خوب کسری بهاروند و ضربه تماشایی مسلم دریکوند به گل دست یافت و با بدشانسی پس از گل خود مسلم دریکوند مهاجم گلزن و با تجربه خود را به دلیل کشیدگی شدید رباط صلیبی از دست داد .

در نیمه دوم با توجه به ارتفاع و شرایط خاص بروجن و داوری ضعیف که با سوت های متدو یک طرفه تیم رزموکت به گل دست یافت  وبازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید .

پردیس در هفته چهارم استراحت دارد و در هفته پنجم در خرم آباد به مصاف تیم خوب فرهنگ رامهرمز می رود .

پردیس با این امتیاز با 4امتیاز از سه دیداردر رده هفتم قرار گرفت دیگر تیم لرستانی شهرداری بروجرد در بهمیی با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد .

 

 اسامی تیم پردیس فروزنده خرم آباد:رضا نظری، صمد شرفی، احمد بازوند، سیدمحسن حسینی، هادی یگانه، محمد مرادی، مصطفی بیرانوند، کسری بهاروند، علیرضا صارمی، مسلم دریکوند(بهمن محمد حسینی )، سینا ایلامی(علی اکبر سپهوند)

سرمربی: فرداد صفاپذیر

مربیان: سید محسن شاهرخی، قاسم رحمانی، فرزاد جمالی کیا و عارف حیدری

سرپرست: رضا ملک محمدی

مدیر رسانه: رضا میرزایی

مدیر عامل: سعید رستمی

مدیر اجرایی :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز