معاون استاندار سمنان:

احداث مجتمع فرهنگی هنری سرخه، در توسعه زیرساخت های گردشگری موثر است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۳۴۹۱
احداث مجتمع فرهنگی هنری سرخه، در توسعه زیرساخت های گردشگری موثر است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: احداث و راه اندازی مجتمع فرهنگی هنری سرخه، در توسعه زیرساخت های گردشگری و تبدیل استان به مقصد گردشگری موثر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه ۱ بهمن ۹۹ در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فرهنگی هنری سرخه با بیان اینکه یکی از مولفه های اصلی توسعه گرشگری در استان و تبدیل استان به مقصد گردشگری توسعه زیرساخت هاست، گفت: مجتمع فرهنگی هنری سرخه، طرح عمرانی گردشگری بسیار ارزشمند و مطلوب است که می تواند در تحقق امر تبدیل استان از معبر به مقصد گردشگری نقش شایانی ایفا نمایند.
وی در ادامه گفت: این مجتمع علی رغم اینکه در سرخه احداث می شود، متعلق به کل مردم ایران بوده و تمام مردم ایران اسلامی و همچنین زائران گرانقدر امام هشتم(ع) از خدمات و امکانات رفاهی گردشگری آن منتفع خواهند شد.
فخری ضمن تشکر از تلاشهای بسیار پیگیر، ارزشمند و قابل تقدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گرشگری استان و تمامی مسئولان دخیل در امر اجرا و احداث این‌ مجتمع فرهنگی هنری، اظهار داشت: زمانبر شدن طرح های عمرانی یکی از مشکلات جدی این بخش است که حلاوت و شیرینی اجرا و بهره برداری از این پروژه ها را برای مردم از بین می برد و نیاز است تا با تلاش و پیگیری مضاعف، هر چه زودتر شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجتمع باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در پایان با تاکید بر این مهم که گزارش هفتگی از اقدامات و پیگیری های انجام شده و روند پیشرفت پروژه به نهاد ریاست جمهوری ارسال می شود، بیان داشت: در این‌ جلسه اختصاصا بحث تملک و خریداری ۱۰ هکتار زمین های اطراف این طرح در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم بهترین بهره وری را از این مهم داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز