مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی وزرات ورزش و جوانان :

خراسان رضوی یکی از جوان ترین مجامع خیرین ازدواج در کشور را دارد

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۰:۰۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۴۰۱۱
خراسان رضوی یکی از جوان ترین مجامع خیرین ازدواج در کشور را دارد
مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی وزرات ورزش و جوانان گفت: مجمع خیرین ازدواج جوانان خراسان رضوی یکی از جوان ترین مجامع خیرین کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اعظم کریمی در نشست صمیمی با اعضای مجمع خیرین جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: این که یکی از جوانان وسمن های ما عهده دار راه اندازی این مجمع خیرین ازدواج شده جای خوشحالی دارد.

وی ادامه داد: ما در حوزه ازدواج علاوه بر حضور ریش سفیدان و سرمایه داران نیاز به حضور پویای جوانان داریم چرا که نیروی آنها به صورت موثری میتواند در این مسیر ما را یاری دهد.

مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی وزرات ورزش و جوانان عنوان کرد: به کار گرفتن ظرفیت های موجود در استان در نتیجه همدلی همه جوانان و خیرین، میتواند نقش موثری در حوزه ازدواج و خانواده داشته باشد.

کریمی تصریح کرد: جوانان باید به بحث فرهنگ سازی حوزه ازدواج اهتمام ورزند و هر کس به سهم خودش فعالیتی را انجام دهد.

وی بیان کرد: امیدوارم ثبت مجمع خیرین ازدواج خراسان رضوی هر چه سریع تر انجام شود و این مجمع کار خود را پر قدرت تر از قبل ادامه دهد.

مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی وزرات ورزش و جوانان اذعان کرد: با ایجاد یک شبکه ارتباطی بین ارکان مختلف میشود تمام مراحل یک ازدواج را با حداقل هزینه ها فراهم و تسهیلاتی را برای جوانان بوجود آورد، همچنین تعامل با خیریه های این حوزه برای شناسایی نیازمندان واقعی لازم است.

فرزاد فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این نشست صمیمی گفت: ما در اکثر مجامع خیریه توقع داریم ریش سفیدان را ببینیم ولی در این مجمع با جوانان رو برو هستیم و این مایه مباهات است.

وی ادامه داد: حضور جوانان الخصوص در شهر های بزرگ کمک شایانی برای حوزه ازدواج و خانواده است و امیدواریم جوانان را بیشتر در این حوزه ببینیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز