سریال " در راه موزیک " ، جوانانی در تلاش رشد موسیقی ایرانی

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۴۰۶۵
سریال  در راه موزیک  ، جوانانی در تلاش رشد موسیقی ایرانی
این روزها شاهد اتفاق های خوب در سینمای کردستان و همکاری های جهانی خوب هنرمندان استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، سریال ۲۰ قسمتی راه موزیک محصول مشترک ایران و ترکیه با کارگردانی حاتم حاتمی، تهیه کنندگی سردار سهرابی و نویسندگی آریان خدا کرمی به تازگی وارد مراحل پیش نمایش شده است.

موضوع این فیلم بیان ساده ای از تلفیق موسیقی سنتی ایرانی و غربی است که سوژه های اصلی داستان گروهی از دوستان با استعداد خود را پیدا میکنند و با تاثیر گذاری هر کدام از آنها نسبت به سبک خاص موسیقی که دارند شروع به تغییر و ابداع سبک خاص و حفظ ارزش های موسیقی سنتی می کنند، به گفته نویسنده این سریال ما شاهد ماجراهای جالب و در عین حال متنوع خواهیم بود.

فرشاد امینی ( Farshad Amini ) از خوانندگان معروف کرد از بازیگران اصلی این سریال است. جواد صفایی( Javad Safaee )  پدر ابداع سبک صنعتی و سنتی در موسیقی پاپیولار و خواننده و تنظیم کننده متولد ۱۲ دی ماه در تربت حیدریه است.

محسن آوید Mohsen Avid )  خواننده نیز متولد ۱۷ شهریور ۱۳۷۲ و یکی از بهترین رایم خوان های موسیقی جدید ایرانی است.

یکی‌ از نکات قابل توجه و جالب در این سریال استفاده از هنرمندان موسیقی با سبک های کاملا متفاوت می باشد.

هنرمندانی هر کدام سبک خاص خود را پیشه گرفته اند و به دنبال ایجاد ارزش و نو آوری در موسیقی اصیل ایرانی هستند. به گفته آریان خداکرمی نویسنده سریال " در راه موزیک " ما شاهد یکی از تاثیر گذارترین سریال های ژانر موزیکال درام می باشیم ، مشکلات را به صورت واقعی به تصویر کشیده ایم و سعی کرده ایم به مخاطبان خود چاشنی حقیقت را هدیه دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز