آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۴ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۰۴ - ۱۱:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۲۴۸۷۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان اردبیل تا ۴ بهمن ۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل فوت نکرده اند.

به گزارش برنا،  شهرام حبیب زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۲۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲۴ بیمار تازه بستری شده ۱۹ بیمار در اردبیل و ۳ بیمار در پارس آباد و ۲ بیمار در مشگین شهر بستری شده اند.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، افزود: ۶۲ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

او افزود: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهر‌های پارس آباد و خلخال در وضعیت زرد و شهر‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز