مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل:

ظرفیت های قانونی برای کاهش پروسه سرمایه گذاری استفاده می شود

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۳:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۱۲۶۳۰۰
ظرفیت های قانونی برای کاهش پروسه سرمایه گذاری استفاده می شود
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل گفت: تمامی ظرفیت های قانونی برای کاهش پروسه سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاران احصا و استفاده می شود.

به گزارش برنا،بهروز خلیلی در جلسه مکان یابی برای پنج طرح سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: با توجه به وضعیت کنونی کشور و به تبع استان ، لازم است حمایت از سرمایه گذاران بیش از پیش تقویت شده و حمایت های نرم افزاری و سخت افزاری افزایش یابد.

وی بیان کرد: هر چه پروسه سرمایه گذاری کمتر شود به همان میزان توجیه دار بودن طرح های سرمایه گذاری به لحاظ اقتصادی بیشتر شده و سرمایه گذاران به تولید و اشتغالزایی ترغیب می شوند.

خلیلی با اشاره به طرح های مهم سرمایه گذاری در حال بررسی در استان ، خواستار بررسی دستگاههای مرتبط در خصوص تامین زمین، آب، برق، گاز و جاده دسترسی به این طرح ها شد.

وی احداث دامداری سه هزار راسی، مرکز پرورش و واحد گیاهان دارویی ، طرح دامداری گوسفندی ، دهکده توریستی و طرح گردشگری و بوم گردی را از جمله طرح های مورد بررسی دانست و بر همکاری دستگاهها برای حصول نتیجه در کوتاه ترین زمان تاکید کرد.

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری اردبیل با اشاره به پتانسیل های استان در زمینه دامپروری ، گردشگری، توریسم درمانی  و تولید گیاهان دارویی رفع موانع اخذ مجوز و سرمایه گذاری در این بخش ها را موجب رونق و توسعه اقتصادی استان دانست.

در این جلسه که با حضور سرمایه گذاران طرح ها و مدیران و نمایندگان دستگاههای مرتبط با تامین زمین و زیرساخت های دیگر برگزار شد، مشکلات و موانع مطرح و مقرر شد راهکارهای پیشنهادی استخراج و برای تسریع در سرمایه گذاری این طرح ها ارایه شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز