نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز:

میزان صادرات البرز به یک میلیارد می‌رسد/ رشد ۳۴ درصدی صادرات در سالجاری

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۶۶۷۵
میزان صادرات البرز به یک میلیارد می‌رسد/ رشد ۳۴ درصدی صادرات در سالجاری
نائب رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به رسیدن صادرات استان به رقم یک میلیارد دلار گفت: در ۱۰ماهه نخست امسال صادرات از گمرک استان البرز ۳۴درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، یداله مالمیر اظهار کرد : به عنوان نماینده بخش خصوصی دردل های فعالان این حوزه را شنیده و پس از طرح آن در اتاق بازرگانی برای پیگیری  این مشکلات در بخش دولتی تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به بازه زمانی چهارساله که به دلیل حضور یکی از نمایندگان کرج در کمیسیون صنایع مجلس به عنوان یک ظرفیت مناسب برای البرز مطرح بوده است، گفت: اما در آن مدت با وجود اینکه البرز استانی صنعتی است، هیچگونه بهره ای از این فرصت نصیب مان نشد.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر اینکه از حدود ۳هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در البرز بخش قابل توجهی در شهرکهای صنعتی استان مستقر است، افزود: به همین دلیل در اتاق بازرگانی به عنوان بخش خصوصی باید ارتباط بیشتری با شرکت شهرکهای صنعتی استان برقرار کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون البرز هر سه در کنار هم قرار دارند و در راستای حل مشکل تولیدکنندگان و صنعتگران در یک راستا حرکت می کنند.

مالمیر با بیان اینکه آینده کشور را درخشان می بینم ،گفت: امید است در سال آتی با تغییر و تحولات بتوانیم به رشد خوبی در تولید و صادرات برسانیم.

وی با تاکید براینکه مدیران توانمندی در البرز فعال هستند که با فکر درست موجب ایجاد تحول در استان می شوند، عنوان کرد: در ۱۰ماهه نخست سال جاری صادرات از گمرک البرز بالغ بر ۳۴درصد رشد داشته است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: امید است تا پایان سال جاری در بحث صادرات به رقم بیش از یک میلیارد دلاری برای استان دست یابیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز