مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

مرکز آمار ایران ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان استان سمنان اختصاص داد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۱۲۶۷۸۰
مرکز آمار ایران ۵۰۰ تبلت به دانش‌آموزان استان سمنان اختصاص داد
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۵۰۰ دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران با هدف تحقق عدالت آموزشی و پرورشی و استفاده دانش آموزان محروم از امکانات سخت‌افزاری به آموزش و پرورش استان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد دستورانی روز سه شنبه به رسانه ها افزود: تبلت های اهدایی مرکز آمار ایران در اختیار دانش‌آموزان نیازمند مناطق کم‌برخوردار که از آموزش مجازی محروم مانده‌اند، قرار می گیرد.

وی با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه مرکز آمار ایران گفت: با این تبلت ها تعداد ۵۰۰ دانش آموز نیازمند در استان سمنان بر مدار تحصیل در فضای مجازی قرار می گیرند و شبکه شاد را تجربه خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، برقراری پیوندهای پررنگ بین نهاد تعلیم و تربیت و سایر دستگاه ها، تعاون و همکاری سازمان ها و به اشتراک گذاشتن امکانات و هم افزایی برای کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی را از الزامات مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کرونایی دانست.

دستورانی ابراز امیدواری کرد که همه وزارتخانه ها در برنامه های سالانه خود پیوست آموزش و پرورش نیز داشته باشند تا در گام دوم انقلاب اسلامی آموزش و پرورش بالنده تر به اهداف خود دست یابد.

طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ۱۰۳ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموز استان معادل ۸۸ درصد در حال حاضر در شبکه شاد حضور دارند و آموزش برای ۱۲ درصد باقیمانده دانش‌آموزان استان سمنان که به برنامه شاد دسترسی ندارند، از طریق تلویزیون و ارسال درس‌نامه پیگیری می‌شود.

در این شاخص سمنان چهارمین استان کشور در استفاده از فضای مجازی برای نظام تعلیم و تربیتی است. 

۱۱۸ هزار و ۴۶۴ دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در استان سمنان ثبت نام کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز