به مناسبت دهه فجر؛

خانه ورزشی کمپ ترک اعتیاد اردبیل تجهیز شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۲۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۶۹۳۱
خانه ورزشی کمپ ترک اعتیاد اردبیل تجهیز شد
رئیس هیات ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل از تجهیز خانه ورزشی کمپ ترک اعتیاد (نجات) اردبیل به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش برنا،علی تقی‌زاده در این زمینه اظهار کرد: این اقدام به همت اداره‌کل ورزش و جوانان و هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل صورت گرفت و تجهیزات ورزشی مورد نظر در خانه ورزش روستایی واقع در روستای انزاب شهرستان اردبیل نصب شد.

وی افزود: این خانه ورزش با وسایل ورزشی مانند تنیس روی میز، فوتبال دستی، تاتامی، صفحه شطرنج و دارت تجهیز شده است.

رئیس هیات ورزش‌های روستایی، بازی‌های بومی و محلی استان اردبیل بیان کرد: ۶ خانه ورزش روستایی در مجموع به مناسبت دهه مبارک فجر در این استان تجهیز می‌شود.

وی اضافه کرد: تجهیزات و ملزومات ورزشی مانند میز پینگ پنگ، تنیس، دارت، شطرنج، فوتبال دستی و تاتامی به منظور ایجاد علاقه‌مندی و نشاط در بین اهالی روستاها و همچنین در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی تحویل این خانه‌های ورزش خواهد شد.

بنابر سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ از مجموع یک میلیون و ۲۴۸ هزار و ۶۱۰ نفر جمعیت استان اردبیل، ۴۴۸ هزار و ۵۵۴ نفر در یک هزار و ۵۵۵ روستا سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و ۲۴ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند.

همچنین ۸۷۳ دهیاری در روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل تا کنون راه‌اندازی شده است که ۴۰۷ هزار و ۴۹۵ نفر از جمعیت روستایی این استان را پوشش می‌دهد.

بر این اساس ۹۰ خانه ورزش روستایی در سال‌های گذشته در استان اردبیل راه‌اندازی شده و از ابتدای سال‌جاری تا کنون نیز ۱۹ خانه ورزش روستایی جدید به بهره‌برداری رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز