معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

اعتبارات حوزه جوانان ۵۰۰ برابر شده است/سازمان های مردم نهاد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۸:۵۱:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۷۱۶۸
اعتبارات حوزه جوانان ۵۰۰ برابر شده است/سازمان های مردم نهاد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حوزه جوانان استان البرز همواره به دور از حواشى جزء برترین هاى کشور بوده است گفت: اعتبارات حوزه جوانان در ۳ سال اخیر رشدی ۵۰۰ برابری داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز،محمد مهدی تندگویان شامگاه سه شنبه در نشست مشترک با سازمان های مردم نهاد استان البرز اظهار کرد: اتحاد و همبستگى جوانان و تمایل افراد به فعالیت هاى داوطلبانه نشانگر رویدادهاى اثرگذار در سطح جامعه است.

وی افزود: طى سال هاى گذشته و با وجود مدیران جوان در حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان، رویدادهایى بدون اعتبارات ویژه رقم خورده که نشان از ظرفیت بالاى این مجموعه تاکنون بوده است.

این مسئول بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان حمایت ویژه و به دور از هرگونه تنشى از حوزه جوانان داشته است و از ابتداى فعالیت ما در معاونت جوانان همگام با حوزه ورزش به حوزه جوانان توجه داشته و با افزایش ۵۰۰ برابرى اعتبارات طى ٣ سال اخیر، دوشادوش حوزه ورزش درحال حرکت هستیم.

تندگویان تصریح کرد: متاسفانه ابتداى فعالیت ما در حوزه سمن ها هیچگونه قانون و مصوبات قانونى به منظور تسهیل در پیشبرد امور آنها وجود نداشت که على رغم تمامى این مباحث با رفع معضلات و خلاء هاى قانونى، تاکنون موفق به ثبت ٢٥٠ شناسه در سطح کشور شده ایم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید براینکه  ما وظیفه داریم حوزه جوانان را به درستی به مسئولان معرفی کنیم گفت:جوانان باید مطالبه گر باشند ضمن آنکه سازمان های مردم نهاد می توانند در ساختار جدید با مکاتبه با مجمع ملی جوانان پیگیری های تخصصی و اساسی حوزه خود را به درستی پیگیری نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد مسئول رصد و پایش مشکلات و مباحث جوانان استان ها هستند که باید به صورت اختصاصی به این امر بپردازند و در ستادهای ساماندهی به صورت ویژه پیگیری کنند.

 وی ادامه داد: در عین حال سازمان های مردم نهاد جوانان می بایست شفاف سازی مسائل مالی سمن ها و طرح های جوانان را از مدیران کل و مسئولان ادارات کل مطالبه کنند.

تندگویان با اشاره به اینکه علیرغم افزایش۵۰۰ برابری  اعتبارات در حوزه جوانان، باز هم مشکلات مالی زیادی در این حوزه وجود دارد و نیاز به افزایش اعتبارات داریم گفت: امروز با افتخار می گوییم که پایگاه مجمع ملی جوانان، مجامع استانها و سازمانهای مردم نهاد جوانان در کشور شکل گرفته و هیچ ابهام قانونی در این حوزه وجود ندارد.

معاون وزیر ورزش در پایان گفت: سازمانهای مردم نهاد وابسته به هیچ جریان سیاسی نیستند و به هیچ عنوان نباید وارد مسائل جناحی و سیاسی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز