بهره برداری از ۶ طرح راه و شهرسازی کردستان در دهه فجر

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۲۷۳۸۷
بهره برداری از ۶ طرح راه و شهرسازی کردستان در دهه فجر
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: 6 طرح حوزه راه و شهرسازی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: همزمان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۶ طرح در حوزه راهسازی و شهرسازی در این استان به بهره برداری می‌رسد.

محمدصدیق ثابتی افزود: این طرح‌ها شامل پنج کیلومتر از طرح کریدر شمال جنوب واقع در محور سنندج - دیواندره و پنج طرح بازآفرینی شهری اجرا شده در شهر‌های سنندج، قروه و سروآباد است.

ثابتی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۲۵۱ میلیارد ریال از محل منابع دولت هزینه شده است افزود: پنج کیلومتر از بزرگراه محور سنندج - دیواندره ۱۵۰ میلیارد ریال ریال و طرح‌های بازآفرینی نیز ۱۰۱ میلیارد ریال از این اعتبارات سهم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: از جمله طرح‌های بازآفرینی شهری شامل مدرسه ۹ کلاسه محله ننله با ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، سنگفرش و پله گذاری کوچه‎ های فرجه، کانی کوزله و عباس آباد سنندج با ۳۰ میلیارد ریال است.

ثابتی گفت: بهسازی معابر شهرک امام خمینی (ره) با پنج میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال و اصلاح و شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب قروه با ۱۳ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال اعتبار هزینه و پله گذاری و دیوار چینی و سنگفرش معابر شیب دار سروآباد با هشت میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی دهه فجر این استان در حوزه بازآفرینی شهری است.
 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز