در ستاد ساماندهی امور جوانان رومشکان مطرح شد؛

اهمیت هویت ملی و انقلابی برای جوانان فرهنگسازی شود / انقلاب یکی از عناصر اصلی و سازنده هویت جوانان است

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۱۲۷۷۹۹
اهمیت  هویت ملی و انقلابی  برای جوانان فرهنگسازی شود / انقلاب  یکی از عناصر اصلی و سازنده هویت جوانان است
رییس ورزش وجوانان رومشکان گفت: باید بکوشیم نوجوانان و جوانان را با آرمانها و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فرماندار رومشکان در  ستاد ساماندهی امور جوانان  رومشکان که  با محوریت دهه فجر، هویت ملی و انقلابیبرگزارشده بود،اظهارکرد:  در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این انقلاب متعلق به همه مردم است و باید همه بویژه جوانان و نوجوانان تلاش کنند تا جشنی باشکوه و در شان انقلاب اسلامی و مردم فهیم شهرستان رومشکان برگزار کنیم.

نعمت الله دستیاری افزود:  این دهه فجر فرصتی است برای نمایش دستاوردهای انقلاب در شهرستان و به ویژه باید برای نمایش پیشرفت های علمی ، اقتصادی، ورزشی و هنری جوانان این خطه از آن استفاده کرد.

فرمانداررومشکان تصریح کرد:   با توجه به ایام پیروزی انقلاب اسلامی، روشنگری، بصیرت و آرمان های شهدا به عنوان اهداف برنامه ها مد نظر قرار گیرد.

همچنین  رییس   ورزش و جوانان  رومشکان  در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مهم ترین انقلاب قرن بود و امروز به الگو و سرمشق تمام آزادی خواهان جهان تبدیل شده است، میراثی که از پیامبر گرامی اسلام به جای مانده و یکی از عناصر اصلی و سازنده هویت امروز ماست.

تیمور عباسی یادآورشد: تاریخ ثابت نموده است همه مکتب های اقتصادی و سیاسی و اجتماعی معاصر به بن بست رسیده اند و بشر راهی جز اسلام برای نجات خود ندارد و با توجه به پیشرو بودن دین اسلام و کاملترین دینی که بر بشر نازل شده است موجب پیشرفت همه جانبه بشر در همه زمینه های مذهبی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، خواهد شد و وظیفه ماست تا این میراث گرانبها را به فرزندان خود منتقل کنیم و نوجوانان و جوانان این مملکت را با هویت اصیل ملی و انقلابی کشور خود آشنا کنیم تا زمینه پیشرفت هرچه بیشتر اسلام و ایران و سربلندی ملت ایران و گسترش این فرهنگ در سرتاسر جهان فراهم شود.

او گفت:  بحث هویت ملی و انقلابی و میزان اهمیت این موضوع برکسی پوشیده نیست و ما باید بکوشیم نوجوانان و جوانان را با آرمانها و دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم و وظیفه همه اعضا ستاد ساماندهی و بلکه همه ادارات کشور و به تبع آن ادارات رومشکان است تا در این زمینه تمام تلاش خود را بکار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز