استاندار لرستان:

۴ شهر لرستان در وضعیت زرد قرار دارند / استان به لحاظ کرونا در شرایط عادی نیست

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۰۰:۳۳:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۹۲۶۱
۴  شهر لرستان در وضعیت زرد قرار دارند /  استان به لحاظ کرونا در شرایط عادی نیست
سید موسی خادمی گفت: 4 شهر استان در وضعیت زرد اعلام شده و استان به لحاظ کرونا در شرایط عادی نیست .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ خادمی با اشاره به جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا به ریاست دکتر روحانی و با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شده بود ،اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موضوع مدیریت سفرهای ایام پایانی سال و نوروز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به دستورالعملی که اعلام خواهد شد، محدودیت هایی برای شهرهای دارای وضعیت زرد، قرمز و نارنجی وضع می گردد .

اوافزود: تعیین مقصد و محل اسکان از شرایط سفر خواهد بود زیرا با توجه به وضعیت کشور، استفاده از اماکن عمومی، پارک ها، مساجد و مدارس برای اسکان ممنوع می شود .

خادمی تصریح کرد: در این جلسه دکتر روحانی از تصمیم گیری برای تهیه و تولید واکسن خبر داد و خواستار حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان داخلی و تهیه تجهیزات و ملزومات بخش های بیمارستانی کشور شد .

او بیان کرد: وضعیت استان عادی نیست و نباید شرایط عادی انگاشته شود زیرا چهار شهر از لرستان در وضعیت زرد قرار دارند و علائمی از افزایش ابتلاء به کرونا در نقاطی از استان مشاهده شده است .

خادمی خاطرنشان کرد: قطعاً در استان نیازمند مراقبت های بهداشتی بیشتری در این رابطه هستیم و احتمالاً برخی از محدودیت های گذشته را مجدداً در نقاط خطر اعمال کنیم .

او با تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، یاداورشد: مردم همچنان از حضور در تجمعات مانند مراسم عروسی و عزاداری پرهیز کنند و برگزاری جلسات فیزیکی منجر به تجمع نیز ممنوع خواهد بود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز