استاندار کردستان:

ایام الله دهه فجر یادآور بزرگترین رویداد تاریخی برای ملت ایران است

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۰:۴۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۲۹۴۵۹
بهمن مرادنیا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهە فجر را بە تمامی مردم انقلابی، فرهنگ مدار و آگاه کردستان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ در این پیام آمده است؛

ایام الله دهه فجر هرسال، یادآور بزرگترین رویداد تاریخی قرن بیستم برای ملت ایران است که در طول قرن ها از دستیابی به ابتدایی ترین حقوق خود محروم مانده بود و همواره و به هر بهانه ای مورد ظلم شاهان و حکام خودکامه در ادوار مختلف قرار می گرفتند.
روشن بینی و استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(رە) و حرکت بسیار عظیم ایشان در بسیج توده های مردم سرآغاز شکل گیری انقلابی متفاوت با همه انقلاب های دنیا بود که هم اسلامیت و هم ایرانیت را معنایی خاص بخشید.
در بیش از گذشت چهار دهه ازحیات انقلاب اسلامی، ایران عزیز علیرغم همه دشواری ها، دوران جنگ تحمیلی و تحریم های ظالمانه دشمنان و در راس آن آمریکا همچنان توانست به مسیر نورانی خود ادامه داده وکشور را در مسیر تعالی و پیشرفت متکی بر توان و استعدادهای داخلی قرار دهد که بحمدلله نتیجه این خود باوری ،قدرت و عزت بر هیچ وجدان بیداری پوشیده نیست.
استان کردستان به برکت انقلاب اسلامی و تلاش های مجدانه فرزندان این آب و خاک در مسیر توسعه همه جانبه قرار گرفته و امیدواریم با اعتبارات و پروژههای بزرگ در دست اقدام این استان بتواند نقش بزرگ خود را در همه بخش ها و در سطح ملی به منصه ظهور برساند.

اینجانب چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه مردم متدین، آگاه و با فرهنگ استان کردستان تبریک عرض نموده و سعادت و بهروزی همگان در خدمت به نظام مقدس اسلامی و پایداری آن را از خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز