معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

جمهوری اسلامی با رای مردم به وجود آمد / مردم همچنان پشتوانه نظام و رهبری هستند

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۲۹۶۸۲
جمهوری اسلامی با رای مردم به وجود آمد / مردم همچنان پشتوانه نظام و رهبری هستند
محمود ثمینی گفت: گفت: دستاوردهای نظام در زمینه‌های مختلف از جمله دانش‌بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ ثمینی روز یکشنبه 12 بهمن در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب که در دبستان شاهد خرم‌آباد برگزار شد، با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب، اظهار کرد : امروز یاوه گویان داخلی و استکبار جهانی در بوق و کرنا، ماهواره و تریبون و از هر فرصتی استفاده کرده و با برنامه‌ریزی دقیق و هزینه کردن میلیون‌ها دلار می‌خواهند مردم و به ویژه  جوانان را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کنند.

اوبا بیان اینکه امام خمینی (ره) ۱۵ سال تبعید را تحمل و دست از مبارزه برنداشتند تا ملت را در مسیر مبارزه با استکبار قرار دهند، افزود: این همه مبارزه برای رسیدن به استقلال بود؛ تا رقم خوردن سرنوشت و اختیار مردم در دست خود مردم باشد و فرهنگ غنی اسلام بر این مردم حکومت کند و این اتفاق با همراهی و همت ملت ایران به وقوع پیوست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جمهوری اسلامی با رای مردم بوجود آمد و خط و مشی این مملکت با درایت امام راحل و ملت رقم خورد.

 ثمینی خاطر نشان کرد: برای براندازی نظام ، کودتای نوژه ترتیب دادند و از آنجایی که حامی نظام خداوند بود شاهد بودیم و هستیم و ۴۲ سال این انقلاب با تحمل تمام سختی‌ها دوام آورده است.

او با اشاره به دستاوردهای نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف،   تاکید کرد: دستاوردهای نظام در زمینه‌های دانش‌بنیان و تولید علم قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و این موضوع مرهون تلاش نخبگان، دانشجویان و دانش‌آموزان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید براینکه امروز تمام دغدغه‌های استکبار معطوف به دانش هسته‌ای، موشکی و توان نظامی ایران شده به واسطه همت دانش‌آموزان و دانشجویان رقم خورده است، عنوان  کرد: این نخبگان علمی دانش هسته‌ای را تولید کردند و امروز جزو ده کشور برتر دنیا هستیم؛ این همان استقلالی است که شعار دادیم و خواستار شدیم و جمهوری اسلامی بر آن اساس شکل گرفت.

ثمینی گفت: امروز جوانان توانمند این مملکت پهبادهایی ساختند که  پهباد امریکایی را نابود می‌کند و این بخاطر استقلالی است که بدست آوردیم تا متکی به توان علمی بیگانگان نباشیم و کماکان تلاش‌ها ادامه دارد و بخش‌هایی از امکانات کشور را در داخل تولید می‌کنیم.

او بیان کرد: باید با کار و مدیریت جهادی تلاش کنیم از مشکلات مردم کم کنیم چرا که مردم همچنان پشتوانه نظام و رهبری هستند و از آرمانهای نظام پشتیبانی می‌کند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز