امروز انجام گرفت؛

نواخته شدن زنگ انقلاب در واحدهای کارگری لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۲۹۷۰۹
نواخته شدن زنگ انقلاب در واحدهای کارگری لرستان
همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه و سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی ، زنگ انقلاب در کارخانجات و واحدهای تولیدی وکارگری استان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ مراسم نواختن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور و با حضور مدیران شورای هماهنگی رفاه اجتماعی ، تشکلات کارگری و کارفرمایی ، شوراهای اسلامی کار ، کارگران و تعاونگران استان  در شرکت داروسازی دکتر جهانگیری برگزار شد.

علی آشتاب در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس، جامعه کارگری در تقویم شهدا و ایثارگران نقش بسزا و پررنگی داشته اند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان افزود: در استان لرستان ۱۷۶ شهید جامعه کارگری تقدیم نظام شده که کارنامه موفق در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

او بیان کرد: در جنگ اقتصادی امروزه در بحث تحریم ها سربازان این جنگ کارگران و فرماندهان آن کارفرمایان می باشند که با به کارگیری تجهیزات نوین و راهکارهای ویژه در شرایط سخت توانسته‌اند تولید را حفظ و به اقتصاد پایدار کمک کنند.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان تصریح کرد: با درک درست کارگران و کارفرمایان کمک شایانی به اقتصاد کشور شده و نقش آفرینی آنان همچنان ادامه دارد.

 آشتاب  گفت: امروزه فضای جامعه کارگران در استان توام با آرامش ،همکاری و همدلی است که نشان از درک درست از شرایط امروزی دارد.

اوخاطرنشان کرد: باید نوآوری جامعه کارگری خودمان را شکوفا و در پیشبرد جامعه اسلامی قدم برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز