نشست مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۰۷:۳۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۹۹۱۹
نشست مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با رئیس سازمان 
برنامه و بودجه کشور برگزار شد
مجمع نمایندگان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی در نشستی ۳ ساعته با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن بررسی آخرین وضعیت پروژه های عمرانی شهرستانی، خواستار تخصیص اعتبارات لازم برای اتمام پروژه های زیربنایی در بخش های مختلف شدند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی؛ در این نشست که از شامگاه روز یکشنبه به میزبانی استانداری برگزار و تا ساعات اولیه روز دوشنبه ادامه داشت، هر یک از نمایندگان استان پروژه های اولویت دار برای تخصیص اعتبار و سرعت بخشی به روند توسعه و اشتغال شهرستان حوزه انتخابیه خود را مطرح کردند.

تخصیص اعتبار لازم برای طرح ها و پروژه های نیمه تمام راهسازی، محورهای مواصلاتی بین المللی، توسعه کشاورزی، آسفالت راههای روستایی، اراضی پایین دست سدها،آبیاری پیشرفته، مدرسه سازی، مدیریت شهری، مراکز بهداشتی و درمانی، صادرات سیب، قطار بین شهری و ... از عمده مسائلی بود که نمایندگان طرح نمودند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز با اشاره به اینکه اتمام ۳۶ پروژه نیمه تمام در اولویت این سازمان قرار دارد از تلاش نمایندگان قدردانی کرد و گفت: ارزیابی های شهرستانی چند وقت پیش با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه با حضور در استان و سفر به شهرستان های مختلف انجام گرفته بود و ۳۶ پروژه اولویت دار با تخصیص ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار لازم برای افتتاح در شش ماه آینده تعریف شده است.

نوبخت خاطرنشان کرد: به طور قطع درخواست ها و مشکلات مطرح شده توسط نمایندگان مجلس نیز ابتدا اولویت بندی و سپس اجرایی می شود.

رئیس سازمان برنامه بودجه کشور از این خبر داد که در ماه آتی نشست مجمع نمایندگان استان با حضور ایشان در تهران برای بررسی آخرین روند اجرایی درخواست های نمایندگان برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز