رئیس‌کل دادگستری لرستان:

مشخص کردن ۳۰ کمیته تخصصی در اجرای سیاست‌های محوری قوه قضائیه درلرستان

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۰:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۱۳۰۵۵۱
مشخص کردن  ۳۰ کمیته تخصصی در اجرای سیاست‌های محوری قوه قضائیه درلرستان
محمد رزم گفت: دادگستری کل استان لرستان ۳۰ کمیته تخصصی را در اجرای سیاست‌های محوری ریاست محترم قوه قضائیه مشخص کرده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  رزم در حاشیه ملاقات مردمی در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دادگستری کل استان لرستان ۳۰ کمیته تخصصی را در اجرای سیاست‌های محوری ریاست محترم قوه قضائیه مشخص کرده و مسولیت هر کمیته به معاونین دادگستری و دادستان مرکز استان سپرده  شده است.

اوافزود: از جمله سیاست‌های راهبردی ریاست معظم قوه قضاییه تاکید بر دیدارهای مردمی و ملاقات‌های عمومی، تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری و مردم‌مداری همه قضات به ویژه مسوولان و مدیران دستگاه قضائی است.

رئیس کل دادگستری لرستان بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های معوقه کیفری، حقوقی ، خانواده و اجرای احکام تاکیدکرد وگفت : در همین راستا و به مناسبت دهه مبارک فجر در ملاقات‌های عمومی با نظر مساعدتری به تقاضاهای مراجعان توجه می‌شود.

رزم خاطر نشان کرد: روسای دادگستری‌ها در شهرستان مرکز استان و  شهرستان‌های تابعه روزهای دوشنبه را برای دیدار مردمی تعیین کرده‌اند، ضمن اینکه ملاقات‌ها از ساعت ۸ صبح شروع و تا ساعت ۱۶ ادامه دارد و در حوزه ریاست کل استان نیز ماهانه بالای هزار مورد  ملاقات مردمی صرفا در روزهای دوشنبه هر هفته انجام می گیرد.

او با بیان اینکه در ملاقات‌های عمومی درخواست‌های متعدد و متفاوتی بیان و مطرح می گردد، عنوان کرد: انتقال زندانی از زندان‌های مختلف سایر استان ها به استان به منظور ارائه خدمات به خانواده‌ها، درخواست مرخصی و تمدید آن برای زندانی‌ها، رسیدگی به جرائم کیفری و حقوقی، درخواست عفو و بخشودگی، رسیدگی به دعاوی خانوادگی و کاهش مجازات حبس از جمله این درخواست‌ها متنوع و متکثر هستند که حسب مورد بررسی و دستورات لازم صادر می گردد.

رئیس کل دادگستری لرستان  تاکید کرد:  پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی که جهت رسیدگی بیشتر به ستاد استانی اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ارجاع می شود، مطالبه خسارات حقوقی، ابطال مبایعه‌نامه‌ها، رفع توقیف کالای قاچاق، مطالبه سر قفلی مغازه‌ها و ...  از دیگر درخواست‌های مردمی است که در دیدارهای روزهای دوشنبه هر هفته مطرح می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز