سال آینده تحول بزرگی‌ در ورزش همگانی را تجربه می‌کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۱۲:۲۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷۰
سال آینده تحول بزرگی‌ در ورزش همگانی را تجربه می‌کنیم
رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: ورزش همگانی کشور با عزم هیات‌های استان سال آینده تحول بزرگی‌را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین ملایی در گردهمایی روسای هیات‌های استانی ورزش‌های همگانی با حضور مسئولین فدراسیون اظهار کرد: از تمایم روسا و هیات‌های استانی می‌خواهم نقش خود در سلامت و شادابی جامعه را دست کم نگیرند و با تمام توان برای رشد و توسعه ورزش‌های همگانی در سطح کشور تلاش کنند.

وی افزود: هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی به عنوان مجموعه‌ای توانمند تحت هدایت امیر آذریان ریاست این هیات در مسیر خوبی قرار گرفته و امروز در میزبانی از این گردهمایی برای بررسی اهداف فدراسیون در سال آینده اقدامات شایسته و قابل تقدیری را به ثبت رسانده است.

ملایی ادامه داد: ورزش همگانی‌ اهداف جدیدی را برای خود ترسیم کرده و مجموعه فدراسیون و هیات‌های استان نقش کلیدی و تاثیر گذاری در سلامت جامعه پیدا کرده اند. فدراسیون با فعالسازی کمیته‌ها و سازمان‌های مختلف در تلاش است تا به صورت تخصصی و تاثیر گذار ضمن توسعه فعالیت‌های جسمانی اهمیت ورزش همگانی را برای جامعه منعکس کند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی با هیات‌های استانی زیر مجموعه خود به ساختاری توانمند و مجموعه‌ای با طرفیت‌های مختلف تبدیل شده که در سال ۱۴۰۰ قطعا برنامه‌هایی که توسط این‌مجموعه اجرایی خواهد شد این ادعا را ثابت‌می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز