ناظر ویژه برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی:

بی نظیر ترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در لرستان برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۷ - ۲۳:۵۴:۱۸
کد خبر: ۱۱۳۲۵۱۶
بی نظیر ترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور در لرستان برگزار شد
سایه میر صادقی گفت: مسابقات دو صحرانوردی بانوان قهرمانی کشور در لرستان از لحاظ استاندارد ،فنی، تجهیزات، شرایط مسابقه، طراحی مسیر یکی از بی نظیر ترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بود.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ میرصادقی در حاشیه  مسابقات دو صحرانوردی  بانوان قهرمانی کشوربه میزبانی خرم آباد،اظهارکرد: مسابقات دو صحرانوردی  بانوان قهرمانی کشور در لرستان از لحاظ استاندارد ،فنی، تجهیزات، شرایط مسابقه، طراحی مسیر یکی از بی نظیر ترین مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بود.

اوافزود: در این مسابقات دو  در بخش دختران حضور استان ها در این مسابقات چشمگیر بود و  استان‌هایی که قبلاً در مسابقات دو صحرانوردی شرکت نمی‌کردند در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.

ناظر ویژه برگزاری مسابقات فدراسیون دوومیدانی تصریح  کرد: این مسابقات در یک فضای خیلی عالی با همکاری هیئت دو و میدانی استان لرستان به نحو احسن برگزار  و مسیر مسابقه یک مسیر زیبا بود که در طول این مسیر از شن، خاک و گل استفاده می شد و مسیر پُر پیچ و سرسبز در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد که یکی از بی نظیرترین مسیرهای مسابقه دو صحرانوردی می باشد.

او خاطر نشان کرد: از مجموعه ورزش استان لرستان، رئیس هیئت دو و میدانی استان، نایب‌رئیس بانوان هیئت دو و میدانی استان و همه کسانی که سبب شدند تا یک مسابقه بی نظیر در یک هوای عالی برگزار شود تقدیر و تشکر می‌کنم.

این عضو ارشد فدراسیون دوومیدانی  با اشاره به نتایج به دست آمده در این مسابقات، عنوان  کرد: در مسابقات دو صحرانوردی چون زمان در نتیجه  تاثیری ندارد، تلاش ورزشکاران  در این مسابقات ستودنی بود و حضور زیاد شرکت کنندگان در این مسابقات باعث شد مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

میرصادقی گفت:  انشاالله این مسابقات پایه قهرمانی برای  ورزشکاران  در آینده باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز