نماینده مردم تفت و میبد:

در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژهای ورزشی در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۱۵:۰۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۳۳۵۹۶
در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژهای ورزشی در استان یزد اقدامات خوبی انجام شده است
نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژهای ورزشی در استان یزد اقدامات خوبی از سوی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان به ویژه در مناطق روستایی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سید جلیل میرمحمدی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه سالن ورزشی شهدای روستای علی آباد شهرستان تفت با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت:به برکت انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون خدمات شایان و قابل تقدیری در دولت های مختلف انجام شده است که همه این خدمات در راستای خدمت به مردم عزیز و شریف ایران بوده است.

وی افزود: در استان یزد و در توسعه زیرساخت های ورزشی هم اقداماتی انجام شده است که در سال های اخیر شاهد توجه بیشتر به مناطق محروم و روستاها بودیم که جا دارد از مدیرکل و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت ها در حوزه های مختلف در روستاها برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها بسیاری ضروری است که یکی از این موارد زیرساخت های ورزشی می باشد که خوشبختانه اقدامات و گام های خوبی برداشته شده است.

میرمحمدی ادامه داد: یرکسی پوشیده نیست که ورزش عامل جلوگیری از بسیاری از بیماری ها و موثر در کاهش اسیب های اجتماعی است که از این رو باید به ان توجه بیشتری شود و برای توسعه و گسترش ورزش تلاش کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز