شهید قندی بالاخره برد

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۳۹:۲۵
کد خبر: ۱۱۳۳۹۶۱
شهید قندی بالاخره برد
تیم فوتبال شهید قندی یزد عصر یکشنبه با کسب پیروزی پر گل پنج بر صفر در مقابل تیم پادما یدک ایرانیان اصفهان به مرحله بعدی مسابقات جام حذفی قهرمانی باشگاه‌های کشور صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از سری مسابقات جام حذفی کشور دیدار تیم‌های شهید قندی یزد و پادمایدک ایرنیان اصفهان در استادیوم شهید نصیری یزد با برتری نماینده یزد و صعود به مرحله بعدی همراه شد.

در این دیدار گل‌های تیم شهید قندی را به ترتیب میلاد محسن‌زاده، مهدی دهقان، کیوان صادقی، مهران مستاجران و مرتضی حیدری به ثمر رساندند.

قرعه‌کشی مرحله‌ سوم جام حذفی فوتبال ایران (یادواره خرمشهر) متعاقبا از سوی فدراسیون اعلام و حریف بعدی تیم شهید قندی مشخص می‌شود.

تیم شهید قندی در حالی که سال گذشته تا هفته پایانی لیگ دسته 2 کشور مدعی صعود به لیگ دسته یک بود بعنوان مدعی پای به رقابت های امسال گذاشته است ولی تاکنون 1 برد بدست آورده و از هفت بازی گروه ب این مسابقات 3 باخت و 3 تساوی را رابه ثبت رسانده است.

نتایج ضعیف شهید قندی در فصل جاری باعث انتقادات کارشناسان فوتبال استان به کادرفنی این تیم شده است و شایعاتی مبنی بر مذاکره و احتمال جابجایی وحید مظاهری سرمربی تیم در هفته های جاری شنیده شده است. حالا با برد پرگل نماینده یزد در برایر قهرمان لیگ استانی اصفهان باید دید روزهای خوب کادر مظاهری در لیگ دوباره آغاز خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز