آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۰ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۱
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان بوشهر تا ۲۰ بهمن ۹۹
دبیرستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۱۱۳ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند؛ ۱۵نفر دقیقا بیشتر از دیروز.

به گزارش برنا؛ دکتر سعید کشمیری دبیرستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند و اکنون ۱۱۳ نفر در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۶ نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان به ثبت نرسید، ادامه داد: تا ۲۰ بهمن، ۸۶۳  نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.

کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۲۰ نفر در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۶ نفر با کمک دستگاه  نفس می‌کشند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۹ هزار و ۶۷ مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است و همه باید اصول بهداشتی را رعایت کنند. از مردم خواهشمندیم دورهمی‌ها را به حداقل برسانند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز