جدیدترین محدودیت‌های کرونایی تفت؛

منع تردد شبانه و تشدید نظارت ها در پی افرایش شیب کرونا در تفت

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۴:۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۴۲۲۳
منع تردد شبانه و تشدید نظارت ها در پی افرایش شیب کرونا در تفت
فرماندار تفت گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در وضعیت هشدار کرونایی، نظارت بر فعالیت اصناف و منع تردد شبانه خودروها تشدید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "علیرضا نوکار" فرماندار تفت روز دوشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: کلیه اصناف تفت حداکثر تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت هستند و منع تردد خودروها در سطح شهرستان از ساعت ۲۱ اعمال می شود.

فرماندار تفت از نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان تفت خواست تا با تشکیل گروه های بازرسی، نظارت ها به صورت جدی و گسترده تر دنبال شود.

وی همچنین نظارت بر آرامستان های شهرستان را خواستار شد و افزود: در حد امکان با تذکر و راهنمایی رعایت شیوه نامه های بهداشتی گوشزد شود ولی چنانچه افرادی اصرار بر تخلف دارند باید با آنها برخورد قانونی شود.

نوکار درباره راهپیمایی ۲۲ بهمن هم گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی کرونا، برپایی هر گونه تجمع و راهپیمایی ممنوع اعلام شده و مراسم صرفاً به صورت خودرویی و نمادین برگزار می شود که راهپیمایی در شهر تفت از میدان قدس شروع شده و سپس به سمت میدان امام خمینی (ره)، خیابان ۲۲ بهمن و گلزار شهدای مرکزی ختم می شود.

وی از شهروندان تفت خواست تا خریدهای نوروزی خود را از اسفندماه آغاز کنند تا در روزهای پایانی سال تجمع در بازارها و اماکن عمومی ایجاد نشود.

"سیدمحمود واعظ پور" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تفت هم گفت: در ۱۱ ماه گذشته بیش از چهار هزار تست پی سی آر در شهرستان صورت گرفته و ۹۵۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی تفت بستری شده اند.

 واعظ پور در خصوص اجرای واکسیناسیون کووید ۱۹ اظهار داشت: فاز اول این طرح شامل کلیه کارکنان حوزه سلامت، معلولان، جانبازان و سالمندان می شود که تا پایان اسفند ماه صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون کل شهرستان در چهار فاز و حداکثر به مدت یک سال انجام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز