رییس مرکز اورژانس البرز خبرداد:

پایگاه اورژانس هوایی مستقل البرز احداث می‌شود/ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس در سالجاری

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۹:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۴۵۲۲
پایگاه اورژانس هوایی مستقل البرز احداث می‌شود/ساخت ۱۱ پایگاه اورژانس در سالجاری
رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز از ساخت پایگاه اورژانس هوایی مستقل در استان البرز خبرداد و گفت: در سال جاری 11 پایگاه جدید در استان فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر مهرداد بابایی با اشاره به آغاز به کار دو پایگاه اورژانس در روز گذشته اظهار کرد: خوشبختانه در راستای تجهیز ناوگان اورژانس ۹ پایگاه در هفته دولت به بهره برداری رسید و در دهه مبارک فجر نیز 2 پایگاه دیگر به مجموعه پایگاه های اورژانس افزود شد.

وی افزود: این دو پایگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید و کلنگ  ۸ پایگاه دیگر به زمین زده شده که مراحل ساخت آنها در حال انجام است .  

دکتر بابایی تصریح کرد : برنامه ریزی شده تا  ۸ پایگاه اورژانس در مناطق طالقان (منطقه جوستان ) ، چهار باغ ، شهرک ابریشم و روستای سنقرآباد، محمد شهر (منطقه جعفرآباد)، ساوجبلاغ( روستای برغان)، فردیس،ماهدشت و در مسیر اتوبان تهران کرج بزرگراه همت راه اندازی شود.

رییس اورژانس ۱۱۵ استان البرز ابراز امیدواری کرد تا نیمه ی اول سال آینده این پایگاه ها به بهره برداری برسد.

دکتر بابایی در ادامه از ساخت پایگاه اورژانس هوایی مستقل در استان البرز خبر داد و افزود : این پایگاه در نزدیکی ساختمان مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستان امام علی(ع)  واقع شده است که به زودی افتتاح خواهد شد و تاثیر بسزایی در کیفیت خدمات اورژانس هوایی استان خواهد داشت .

دکتر بابایی ادامه داد : ناوگان اورژانس البرز به ۲۰ پایگاه دیگر نیاز دارد تا به استاندارد های لازم دست یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز