رونمایی از پوستر گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۱:۵۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۴۷۳۴
رونمایی از پوستر گرامیداشت شهدای مدافع سلامت در لرستان
در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و ریاست سازمان بسیج هنرمندان استان از پوستر انتزاعی " گرامیداشت شهدای مدافع سلامت لرستان " رونمایی شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ احمدحسین فتایی در این مراسم که در سالن جلسات شهید حیدریان ساختمان ستادی اداره کل برگزارشده بود  ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در طول چهل و دو سال گذشته، زنان و مردان بسیاری در صحنه های جهاد از جان خود گذشتند، تا پایه های انقلاب اسلامی بیش از پیش مستحکم شود.

او تصریح کرد: مدافع سلامت نیز در طی نزدیک به یکسال گذشته، صادقانه و مومنانه در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا، ایستادگی و از خودگذشتگی کرده و بسیاری از خادمان این جامعه شریف، با نثار جان خویش، شهادت را در صحنه ای دیگر معنا کردند.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: عصر روز سه شنبه نیز از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از خانواده نخستین شهیده مدافع سلامت استان، پرستار زنده یاد " زهرا شیرویه " تقدیر خواهد شد.

 ریاست سازمان بسیج هنرمندان استان نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در روز " انقلاب اسلامی، بسیج فداکار، خدمت مؤمنانه، مدافعان سلامت " با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از پوستر گرامیداشت شهدای مدافع سلامت استان که توسط آرش فروغی، هنرمند مطرح هنرهای تجسمی طراحی شده، رونمایی می کنیم.

سرهنگ فریدون کریمی افزود: نقش و جایگاه " شهدای مدافع سلامت " برای انقلاب اسلامی در کنار جانفشانی شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم قرار دارد و تمامی پرستاران و پزشکانی که جانانه در جبهه مقابله و سرکوب ویروس کرونا حضور دارند یادآور رزمندگان و ایثارگرانی است که در جبهه های جنگ و مقاومت حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز