رئیس سازمان بازرسی کشور خبرداد:

اخذ توضیح از ۲۷ مدیر درباره سیل های اخیر

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۳۴۸۱۲
اخذ توضیح از ۲۷ مدیر درباره سیل های اخیر
رئیس سازمان بازرسی با بیان این که یکی از اهداف انقلاب ایجاد عدالت است، گفت: در مورد سیل خوزستان تاکنون از ۲۷ نفر اخذ توضیح کرده‌ایم و ۱۴ نفر در مرحله اخذ دفاع هستنند.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان، حجت الاسلام حسن درویشیان در جلسه شورای قضائی استان گلستان، اظهارکرد: امروز رویکرد قوه قضائیه مبارزه جدی و مستمر با فساد است و همان طور که رئیس قوه قضائیه هم بارها تاکید کردند از حاشیه سازی ها هراس نداریم زیرا یکی از راه‌های برقراری عدالت، مبارزه با فساد است.

وی ادامه داد: یکی از راه‌های مبارزه با فساد از بین بردن بسترهای فساد بوده که بخشی از آن متوجه قوه مجریه و مقننه است که هم در اجرا و هم در بخش قانون گذاری برای از بین بردن بسترهای فساد تلاش کنند.

درویشیان افزود: ورود دستگاه قضائی در بخش حقوق عامه، مبارزه با فساد و کمک به واحدهای تولیدی، مورد اقبال مردم هم هست.

رئیس سازمان بازرسی کشور در بخش دیگری با بیان اینکه رویکرد جدید این سازمان در سال اینده برنامه ریزی بر اساس نظام مسئله محور است گفت: در این رویکرد بر مسائل اصلی کشور و در استان‌ها هم به تناسب مسائل آنها بر بررسی و آسیب شناسی و ارائه راهکار اساسی بر حل مسئل اساسی کشور تمرکز خواهد شد.

حجت الاسلام درویشیان، پیگیری ترک فعل دستگاه‌ها را دومین رویکرد سازمان بازرسی به ویژه در دوره تحول اعلام کرد و گفت: این مأموریت مشترک ما و دادستانی هاست و در حوزه‌های مهم مانند مسکن، آلودگی هوا و سیل ورود می‌کنیم که برای نمونه در مورد سیل خوزستان تاکنون هم از ۲۷ نفر اخذ توضیح کرده‌ایم و ۱۴ نفر در مرحله اخذ دفاع هستند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه گلستان از استان‌های موفق کشور در زمینه مبارزه با فساد است گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین دادگستری و سازمان بازرسی و دیگر اعضای شورای قضائی استان وجود دارد که این موفقیت‌ها نیز در نتیجه همین هماهنگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز