سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج:

با آمادگی کامل دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز را آغازمی‌‌کنیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۰۹:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۱۳۵۴۸۲
با آمادگی کامل دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز را آغازمی‌‌کنیم
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج گفت: با پشت سر گذاشتن اردوهای آماده سازی منظم و با آمادگی کامل دور برگشت لیگ برتر را آغاز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: دور برگشت لیگ برتر از فردا(جمعه) آغاز می شود و تیم تنیس روی میز شهرداری کرج با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر می شود.

وی افزود: آنچه برای من به عنوان سرمربی تیم بسیار خوشایند و ارزشمند بود انرژی و توانی بود که بازیکنان از شروع مسابقات تاکنون به کار گرفتند و با تعصب وغیرتی مثال زدنی همه برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ هم قسم شدند.

بخشی تصریح کرد: در شرایط سخت کرونا بازیکنان به سختی تمرین کردند و پای کار بودند و این تلاش آنها قطعا با کسب یک عنوان ارزشمند در لیگ برتر سال جاری تکمیل خواهد شد.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج بیان کرد: همانطور که قبلا گفتم تیم شهرداری کرج به دنبال بهترین نتیجه ممکن است وبرای این مهم هر آنچه در توان داشته را به کار گرفته و امیدوارم با رسیدن به این هدف خستگی این چندماه تلاش طاقت فرسا از بین برود.

وی درپایان گفت: به عنوان صدرنشین دور رفت پای در بازی های دور برگشت می گذاریم وبا احترام به تمام حریفان هر آنچه در توان داریم را برای کسب نتیجه به کارخواهیم گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز