نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:

پیست اسکیت شهر بروجرد تکمیل می شود / سالن طالقانی به خانه بسکتبال و خانه والیبال تبدیل می شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۰:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۳۶۱۵۱
پیست اسکیت شهر بروجرد تکمیل می شود /   سالن طالقانی به خانه بسکتبال و خانه والیبال تبدیل می شود
فاطمه مقصودی با اشاره به پیگیری مجدانه برای رفع مشکلات ورزش این شهرستان گفت: بروجرد صاحب خانه بسکتبال و والیبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مقصودی روز جمعه  در نشست مشترک طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال و هنرجو نایب‌رییس هیات اسکیت که به بروجرد سفر کرده بودند ، اظهارکرد: ورزشکاران بروجرد در همه زمان‌ها افتخارآفرین بوده‌اند.

اوافزود: متاسفانه بسیاری از ورزشکاران در شهرستان‌ها و بخصوص بروجرد از حمایت مالی بی‌بهره‌ هستند و با هزینه شخصی در جهت ورزش قهرمانی در تلاش هستند.

مقصودی تصریح کرد: ورزش بسکتبال هم در این شهرستان مورد استقبال جوانان و عاقمندان قرار گرقته و باید برای ایجاد خانه تخصصی بسکتبال اقدام‌ کنیم.

اودر خصوص ورزش اسکیت نیز یادآورشد: باید برای ایجاد و افتتاح پیست اسکیت بیش از پیش تلاش کنیم و استفاده از اسپانسر می‌تواند موجب رشد و توسعه این رشته پرطرفدار شود.

برپایه این خبر، در این نشست مشترک که با دعوت مستقیم دکتر مقصودی برگزار شده بود، مقرر شد:

۱)  اساتید فدراسیون، کلاس‌‌های آموزشی حضوری و استعدادیابی را به صورت رایگان برای ورزشکاران و هنرجویان بروجردی برگزار کنند.

۲) مقرر شد سالن طالقانی به خانه بسکتبال و خانه والیبال تبدیل شود.

۳)مقرر شد زمین محوطه اداره ورزش و جوانان شهرستان، پس از محوطه‌سازی و فنس‌کشی، نصب تخته و حلقه بسکتبال انجام شود تا به زمین روباز بسکتبال تبدیل شود.

۴) همچنین مقرر شد پیست اسکیت شهر بروجرد، به همت اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان و با همکاری ورزشکاران اسکیت‌باز تکمیل و در اختیار هیات اسکیت قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز