رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج:

مراکز غیرمجاز خرید و فروش پسماند خشک در کرج ساماندهی می‌شود/ پلمب ۴۸ مرکز در فاز اول

۱۳۹۹/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۳:۴۲
کد خبر: ۱۱۳۶۲۷۷
مراکز غیرمجاز خرید و فروش پسماند خشک در کرج ساماندهی می‌شود/ پلمب ۴۸ مرکز در فاز اول
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از اجرای طرح ساماندهی مراکز غیرمجاز خرید و فروش پسماندهای خشک در کرج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محمد مسیبی کرج اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با مطالعه برای حرکت به سمت روش های علمی و نوین تفکیک از مبداء و همچنیین ارائه خدمات هدف دار و مناسب شهروندی در حوزه تفکیک از مبداء اقدام به اجرای طرح ساماندهی مراکز غیرمجاز با همکاری مراجع قضایی و انتظامی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ۴۰۰ مرکز غیرمجاز شناسایی و کلاسه بندی شده است، گفت: این مهم به منظور پاکسازی کلونی های مشخص شده که سال ها است موجب شکست طرح های تفکیک از مبداء شده و شرایط رقابت سالم را در حوزه مدیریت پسماندها از پیمانکاران دیگر سلب کرده اند، انجام شده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: با تعامل خوبی که با حوزه قضایی ایجاد شده در فاز اول طرح ۵۰ مرکز که معضلات بیشتری داشتند در دستور کار قرار گرفته، ۴۸ مرکز پلمب و ۱۰ مرکز غیرمجاز به صورت کامل پاکسازی شدند و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

مسیبی افزود: در فاز دوم تعداد ۳۰ مرکز که عامل ایجاد زباله گردی هستند شناسایی و با معرفی به مراجع قضایی در حال تعیین تکلیف بوده و این طرح تا پایان ساماندهی به صورت ویژه در دستور کار سازمان قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این طرح نیاز به همکاری همه مناطق و مدیران آنهاست تا بتوان اهداف سازمان و شهرداری که ایجاد روش های نوین طرح های جامع تفکیک از مبداء است را با حفظ و ایجاد زیرساخت های درست به منصه ظهور رساند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: علاوه بر حفظ بهداشت محیط و انضباط شهری و پیشگیری از اغتشاشات بصری در محیط شهری به این مهم دست یافته و شاهد ناهنجاری و از دست رفتن منافع سازمان و شهروندان نباشیم.

مسیبی گفت: وجود سامانه های اپلیکیشن و طرح جامع آموزش شهروندی با کار گروه آموزش در دست اجرا بوده که با ایجاد زیرساخت های مناسب که با جدیت در حال انجام است با همکاری شهروندان فهیم و شریف شهرمان، در آینده ای نزدیک به پیشرفت های چشمگیری در این خصوص دست خواهیم یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز