مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در لرستان خبرداد:

توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا لرستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۶ - ۰۰:۱۴:۰۱
کد خبر: ۱۱۳۶۷۸۱
توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا  لرستان
حامد ویسکرمی گفت: گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون بیش از 150 هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حامد ویسکرمی  در رزمایش همدلی و احسان  با هدف اهداء بسته های معیشتی به خانواده معلولان استان  که در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد  اظهار کرد:امروز با همکاری و همت انجمن حمایت از حقوق معلولان وهمچنین  سازمان بهزیستی استان لرستان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  در قالب  یک رزمایش استانی تعداد ۲ هزار بسته معیشتی  جهت حمایت از  خانواده معلولان تحت حمایت  بهزیستی استان  توزیع می شود.

اوافزود:با توجه به اینکه  خدمت به افراد معلول و ناتوان در جامعه امری اسلامی، انسانی و اخلاقی است امیدواریم این اقدام کوچک و ناچیز در پیشگاه خداوند متعال پذیرفته شود .

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در لرستان تصریح  کرد: براساس  فرمایش حضرت امام (ره) خدمت به معلولان  خدمت به نبی اکرم اسلام است در همین راستاد در  ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در استان لرستان در حال برنامه ریزی هستیم که خدمات تخصصی تری  به قشر معلول استان ارائه بدهیم.

او بیان کرد: از ابتدای همه گیری ویروس منحوس کرونا تاکنون  در سطح استان بالغ بر 150بسته پروتئینی و معیشتی در میان اقشار آسیب دیده از کرونا  توسط ستاد اجرایی فرمامن امام (ره)  توزیع شده است.

ویسکرمی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون  علاوه بر توزیع بسته های معیشتی اقدامات دیگری  همچون توزیع اقلام بهداشتی ،ضدعفونی امکان و معابر پرتردد توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)با اعتباری بالغ بر 20میلیارد تومان انجام شده است.

اوبا بیان اینکه امیدواریم با عنایت الهی ،تلاش های کادر درمان و همدلی مردم شاهد ریشه کن شد  ویروس منحوس کرونا در دنیا و به ویژه درایران باشیم  تصریح کرد:اگرچه روزهای سخت و تلخی در ایام کرونا پشت سر گذاشتیم  اما پس از فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه شاهد همدلی و همراهی مردم به صورت خودجوش در سراسر کشور هستیم که در دنیا بی نظیر است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز