مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

« خانه هلال رسانه» گامی در جریان سازی تخصصی افزایش تاب آوری اجتماعی است

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۰۹:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۷۳۸۰
« خانه هلال رسانه» گامی در جریان سازی تخصصی افزایش تاب آوری اجتماعی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آغاز به کار « خانه هلال رسانه» در استان یزد گفت: این اقدام گامی موثر در جهت جریان سازی تخصصی افزایش تاب آوری اجتماعی در شرایط بحرانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "مجید جوادیان زاده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در مراسم افتتاح « خانه هلال رسانه» در خانه مطبوعات یزد گفت: امروز رسانه وارد مرحله دیگری شده که ماهیت آن تغییر پیدا کرده و بحث از شهروند خبرنگار داریم که نشان از نقش آفرینی رسانه و خبرنگاران است.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان نقش آفرینان توسعه جوامع هستند و رسانه فرصت و امکان مناسبی برای توسعه همه جانبه جوامع است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به نقش هلال احمر در جامعه امروزی گفت: هلال احمر به عنوان یکی از نهادهای کمک کننده به توسعه اجتماعی و انسانی است.

جوادیان زاده بیان کرد: متاسفانه امروز سرمایه اجتماعی در جامعه ما کاهش پیدا کرده است که هلال احمر می تواند با نقش آفرینی خود این بخش را تقویت کند.

وی افزود: توجه به سرمایه های اجتماعی در حقیقت اعتماد به ظرفیت های اجتماعی برای توسعه بیش از پیش است و این مهم باید در سطوح مختلف نهادینه شود.

جوادیان‌زاده راه‌اندازی خانه هلال رسانه را آغازی مناسب برای جریان سازی تخصصی افزایش تاب آوری اجتماعی در شرایط بحرانی دانست و بیان کرد: اصحاب رسانه استان یزد همیشه در خدمت پیشرفت جامعه بودند و همه عناصر توسعه‌ای باید این این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به ظرفیت اجتناب ناپذیر رسانه‌های مختلف در افزایش ارائه خدمات گوناگون به آحاد مردم، خاطرنشان کرد: افتتاح خانه هلال رسانه در محل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان نوید بخش رویدادهای خوب و امیدآفرین در راستای افزایش توان اجتماعی جامعه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز