آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان لرستان تا ۲۷ بهمن ۹۹

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۱:۴۸:۱۳
کد خبر: ۱۱۳۷۵۷۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان لرستان تا ۲۷ بهمن ۹۹
معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان لرستان تا 27 بهمن ماه را اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ مریم کوشکی گفت: از ابتدای شیوع بیماری ویروس کرونا تا پایان روز بیست وپنجم  بهمن ماه ۲۰۳ هزار و۴۳۹ نمونه تست ارسالی انجام شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۲۰۲ هزار و ۶۱۹ نمونه تست جواب داده شده که ۶۵ هزار و ۴۹۵ نمونه تست مثبت بوده است.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: همچنین از تعداد تست جواب داده شده ۱۳۷ هزار و ۱۱۸  مورد منفی بوده است.

کوشکی یادآور شد: متأسفانه تاکنون بر اثر بیماری کرونا ویروس ۱۳۳۳ نفر در استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی از خیزآرام کرونا در استان خبر داد و تاکید کرد: برای جلوگیری از تشدید کرونا ویروس از هرگونه تجمع، ترددهای غیرضروری اجتناب و حتما در محیط‌های مسقف از تهویه مناسب فضا استفاده شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: تغییر رنگ برخی از شهرستانها از رنگ آبی به زرد عادی‌انگاری سبب خیز مجدد بیماری خواهد شد.

معاون بهداشتی و دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر، کوهدشت، دلفان، سلسله و الیگودرز در وضعیت زرد قرار دارند و ازنا، چگنی، دورود و رومشکان آبی گزارش شدند.

 بر اساس آمار روزهای بیست و چهارم و بیست و پنجم بهمن ماه ۱۵۸مورد تست مثبت جدید به همراه دو نفر فوتی گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز