تیم ملی پینگ پنگ عازم مسابقات انتخابی المپیک در دوحه می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۱۵:۰۳:۴۳
کد خبر: ۱۱۳۷۷۷۸
رییس فدراسیون تنیس روی میز از اعزام تیم ملی پینگ پنگ برای مسابقات انتخابی المپیک به دوحه ظرف چند روز آینده خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، مهردادعلی قارداشی در ارومیه گفت: در سفر به استان آذربایجان‌غربی علاوه بر شرکت در مجمع انتخاباتی هیات این استان، درخواست‌ها و مشکلات ورزشکاران و فعالین این رشته بیان شد و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

وی افزود: برای رشد تنیس روی میز نیازمند همراهی بخش خصوصی و خیرین با بخش دولتی اعم از فدراسیون، اداره کل و شهرستان‌ها هستیم.

وی اضافه کرد: تیم ۴ نفره مردان و زنان تنیس روی میز  بهمراه کادرفنی و روانشناس برای انتخابی المپیک چند روز آینده عازم دوحه خواهندشد و برای کسب سهمیه به این تیم امیدوار هستیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز افزود: در شرایط کرونا، فدراسیون کمک‌هایی را کم و بیش از لحاظ تجهیزات، اردو و کمک مالی برای قهرمانان در نظر گرفته است.

علی‌قارداشی گفت: برای فعال شدن همگانی این رشته، از میزها و راکت‌های داخلی استفاده کردیم با این حال یکی از مشکلات ما، میزها و راکت‌های حرفه‌ای برای ملی پوشان است که با توجه به قیمت ارز، گران هستند.

علی‌قارداشیش خاطرنشان کرد: مسابقات باشگاهی نوجوانان و جوانان بخش دختران ظرف ۱۰ روز آینده و مسابقات بخش پسران طی ۲ سه روز آینده در اصفهان برگزار خواهدشد.

وی در مورد ورزشکاران جانباز و معلول گفت: متناسب با شرایط قاره ای و جهانی برای اردو برنامه ریزی داریم و مسابقات باشگاهی نیز آغاز شده با این حال منتظر بخشنامه‌های مسابقات جهانی هستیم تا همانند مسابقات عادی برنامه ریزی کنیم با این حال کمیته ملی پارالمپیک بدلیل کمبود بودجه و نبود شانس مدال، اعزام به پارالمپیک نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز