انعقاد تفاهم نامه ورزش وجوانان وجهاد دانشگاهی لرستان برای راه اندازی مرکز نو آوری و شکوفایی؛

امان الهی : آموزش بیش از یک هزار سربازدر قالب طرح سرباز مهارت / اجرای طرح "منش " درراستای اشتغال جوانان لرستانی

۱۳۹۹/۱۱/۲۷ - ۲۳:۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۷۹۵۷
امان الهی : آموزش بیش از یک هزار سربازدر قالب طرح سرباز مهارت   / اجرای طرح منش   درراستای اشتغال جوانان لرستانی
حشمت اله امان الهی از آموزش بیش از یک هزار سرباز طی ۲ سال گذشته در قالب طرح سرباز مهارت از طریق تفاهم نامه ی همکاری با جهاد دانشگاهی لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛امان الهی  امروز در حاشیه جلسه هماهنگی راه اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان لرستان که با حضور  امین سلاحورزی رییس جهاد دانشگاهی استان؛ رحیم بیرانوند معاون فناوری جهاد دانشگاهی استان و مجید زهره ای سرپرست معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شده بود فاظهارکرد: این اداره کل در راستای رسالت اصلی و ذاتی خود در حوزه جوانان ضمن پیگیری  اشتغال جوانان سعی داشته تا زمینه ایجاد شغل برای این عزیزان را فراهم نماید و در این راستا اقدامات ارزشمندی صورت پذیرفته است.

او افزود:   برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه کسب و کار  با حمایت های وزارت ورزش و جوانان  و اختصاص و اعطای تسهیلات در قالب طرح های اشتغال  به جوانان کارآفرین از جمله این اقدامات است.

امان الهی تصریح کرد: طی ۲ سال گذشته در قالب طرح سرباز مهارت از طریق تفاهم نامه ی همکاری  با جهاد دانشگاهی  استان لرستان بیش از ۱۰۰۰ سرباز تحت آموزش های موردنیاز قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با بیان اینکه طرح منش با مجموع اعتبار ۲۲۵۰ میلیون اجرا خواهد شد، گفت: یقینا با اجرای این طرح، شاهد سرعت بخشیدن به کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه اشتغال و تسهیل مسیر کسب و کار جوانان فراهم می گردد.

او با بیان اینکه  امیدواریم شاهد برگزاری و اجرای طرح منش به بهترین وجه باشیم و این طرح نتیجه خوبی در بحث اشتغال برای جوانان هم استانی در بر داشته باشد، تاکید کرد: انتظار ما از جهاد دانشگاهی این است که از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جوانان فعال جهت اجرای طرح به نحو مطلوبی استفاده گردد.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری فی ما بین اداره کل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی استان به منظور راه اندازی مرکز نو آوری و شکوفایی(منش)استان لرستان منعقد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز