نیروهای آرامستان شهرداری سنندج دراولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۳۸۸۰۵
نیروهای آرامستان شهرداری سنندج دراولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند
شهردار سنندج از دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان این شهرداری به شرایط خاص کاری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حشمت‌الله صیدی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در جهان از بحران‌های ناگواری بود که زندگی و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داد و مردم هیچگاه تلاش جهادگونه کادر درمان در یکسال اخیر را از یاد نخواهند برد.

وی افزود: بعد از کادر درمان نیروهای خدوم و زحمتکش خدمات شهری شهرداری‌های سراسر کشور هم در طول یکسال اخیر با تلاش مضاعف در راستای خدمت صادقانه و کاهش شیوع این ویروس منحوس بصورت شبانه روزی تلاش کرده‌اند.

شهردار سنندج تولید واکسن کرونا و تزریق فاز اول به کادر درمانی کشور را یکی از خوشایندترین خبرها اعلام کرد و گفت: ازرییس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان کردستان درخواست می‌شود، کارکنان آرامستان بهشت محمدی و پاکبانان‌های خدوم این شهرداری در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گیرند.

وی از شهروندان هم درخواست کرد: با تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی یار و یاور کادر درمان بوده و گام مهمی در جهت ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برداریم.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می‌شود.

در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن، ۶۶ بیمار جدید در کردستان شناسایی شده و ۱۳۳ بیمار هم در مراکز درمانی بستری هستند.

از این تعداد، ۷۷ نفر در سنندج،  ۹ نفر در سقز، ۱۳ نفر در قروه، هشت نفر در کامیاران، هشت نفر در مریوان، هفت نفر در بانه، ۹نفر در بیجار و ۲ نفر در دیواندره تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند و حال ۱۷ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است.

از ابتدای شیوع کرونا ( اسفند سال ۱۳۹۸) تاکنون کرونا در کردستان یک هزار و ۶۹ قربانی داشته که بیشترین آن با ۴۲۶ نفر به سنندج اختصاص دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز