رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

همجواری ما با استان خوزستان به خاطر وضعیت قرمز کرونایی یک زنگ خطر است / در شرایط کرونایی حساسی قرار داریم

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۲:۲۴:۲۷
کد خبر: ۱۱۳۸۸۲۲
همجواری ما با استان خوزستان به خاطر وضعیت قرمز کرونایی  یک زنگ خطر است / در شرایط کرونایی حساسی قرار داریم
محمدرضا نیکبخت گفت: : همجواری ما با استان خوزستان که بسیاری از شهرستانهای آن در وضعیت قرمز قرار دارند یک زنگ خطر است

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نیکبخت در جلسه با مسئولین شبکه های بهداشت و درمان سراسر استان که  با موضوع بحران احتمالی موج چهارم کرونا برگزار شده بود،اظهار کرد: در شرایط کرونایی حساسی قرار داریم و با این وضعیت موظفیم با تمام قوا با آن مبارزه کنیم.

اوافزود: با شناسایی اولین نقطه ی بروز کرونای جهش یافته ی انگلیسی باید به آن نقطه حمله کنیم.

نیکبخت با بیان اینکه  کنترل این گونه از کانون ها بسیار مهم و حیاتی خواهد بود،تصریح کرد: مرگ و میر در کرونای جهش یافته 10 برابر کووید 19 است و این موضوع حساسیت مبارزه ی جدی تر و شبانه روزی را با آن نشان می دهد.

 نیکبخت خاطر نشان کرد: از مسئولین شبکه های بهداشت و درمان سراسر استان انتظار دارم روزانه نقطه به نقطه از شهرستان تحت پوشش خود را از طریق مراکز جامع سلامت کنترل کنند.

او بیان کرد: نباید تحت تأثیر احساسات جان مردم را به خطر انداخت و از فردا باید با تمام توان کار نظارت و رصد شرایط بیماری را زیر نظر بگیریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: روسای شبکه های بهداشت و درمان در اسرع وقت ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا را در شهرستان خود تشکیل داده و تمهیدات لازم را هرچه سریعتر در برنامه قرار دهند.

نیکبخت عنوان کرد: خطر کرونای جهش یافته باید به صورت گسترده برای عموم مردم اطلاع رسانی شود.

او تصریح کرد: همجواری ما با استان خوزستان که بسیاری از شهرستانهای آن در وضعیت قرمز قرار دارند یک زنگ خطر است و باید فعالیت مراکز بهداشت دیده ور را به صورت جدی تر و دقیق تر برنامه ریزی کنیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز