جستجو و نجات دو خانواده در کمپ های کویر دروازه قرآن یزد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۱:۲۵
کد خبر: ۱۱۴۰۰۳۱
جستجو و نجات دو خانواده در کمپ های کویر دروازه قرآن یزد
7 نفر از هموطنانمان به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کمپ های کویر دروازه قرآن گم شده بودند که با تلاش اعضای تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد پیدا و به مکان امن منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛"وهاب نخل بند" رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت : پس از اطلاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان مبنی بر گم شدن 2 خانواده ( 7 نفر ) در کم پای کویر دروازه قرآن  بلافاصله تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد  برای پیدا کردن افراد به محل اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت :   تیم امداد و نجات هلال احمر شهرستان یزد متشکل از 2  نیرو امدادی با یک دستگاه خودرو امدادی  به همراه عوامل نیروی انتظامی در محل حادثه حضور و مشغول جستجو و نجات شدند.

وی  با بیان اینکه این افراد به دلیل نا آشنا بودن با منطقه در کویر گم شده بودند، عنوان کرد : نیروهای امدادی پس از رسیدن به صحنه حادثه و پس از سه ساعت جستجو افراد گمشده را پیدا و به مکان امن انتقال دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم میباشند و شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌تواند با شماره سه رقمی 112 ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز