حضور جواد صفایی در فیلم کوتاه اصالت

۱۳۹۹/۱۲/۰۶ - ۱۶:۳۰:۳۷
کد خبر: ۱۱۴۲۸۲۹
حضور جواد صفایی در فیلم کوتاه اصالت
فیلم کوتاه اصالت به کارگردانی صادق حاتمی در مرحله پایان فیلمبرداری است.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، تهیه کننده  این فیلم به خبرنگار ما در سنندج گفت: مجید بهار به تازگی اعلام کرد که به احتمال خیلی زیاد نقش دوم این فیلم (اصالت) را جواد صفایی (Javad Safaee) بازیگر جوان بازی خواهد کرد.

وی افزود: که ما با مدیر برنامه جواد صفایی صحبت‌های نهایی را مطرح کرده ایم و پس از اخذ مجوز وزارت ارشاد مراحل دیگر را دنبال می کنیم.

تهیه کننده این فیلم در رابطه با حاشیه هایی که در مورد قرار داد جواد صفایی پیش آمده بود گفت: که ما هیچ مبلغی را پیشنهاد نکرده ایم و مدیر برنامه ایشان به ما مبلغی کمتر از بقیه بازیگر ها را از ما درخواست کرده اند و ما آن را تایید کرده ایم. داستان این فیلم در مورد دو فرد جوان است که به خارج از ایران مهاجرت میکنند و به مرور زمان آداب و فرهنگ آن کشور بر روی یکی از آن دو تاثیر میگذارد و باعث میشود که از دوست خود جدا شود.

نویسنده:آریان خداکرمی بازیگران: فرشاد امینی، بابک خلیل فام، امیر صادقیان، علی اسدی، امید امیدی، رضا صلحه میرزایی، محمد سلطانی، محسن آوید، علی سیادتی، اکبر سامانی، امیر محمد محمد زاده، رستا رمضانزاده، سوگند احمدزاده، هانیه امینی، حسین مختاری، نازنین رحیمی یکتا

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز