سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز:

باید به جمع ۳ استان برتر کشور برسیم/در حوزه آسیب‌های اجتماعی شرایط نامساعدی داریم

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۷:۰۷
کد خبر: ۱۱۴۳۸۹۵
باید به جمع ۳ استان برتر کشور برسیم/در حوزه آسیب‌های اجتماعی شرایط نامساعدی داریم
سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با تاکید براینکه می بایست جایگاه از دست رفته البرز در کشور احیاء شود گفت: تلاش می کنیم در سال آینده خود را به جمع 3 استان برتر کشور در حوزه جوانان برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: در ماه های اخیر سعی کرده ایم نگاه استان و وزارتخانه را به ظرفیت های بالای حوزه جوانان البرز به نوعی بازیابی کنیم و به نظرم در این موضوع توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

وی افزود: در حالی که اعتبارات خیلی از استان ها درماه های اخیر کاهش داشته است ما در البرز توانسته ایم گام های خوبی را برداریم و اعتبار لازم برای اجرای طرح های مختلف را جذب کنیم.

افشاری با تاکید براینکه سازمان های مردم نهاد در البرز باید به سمت ارتقا کمی وکیفی فعالیت ها گام بردارند گفت: در عین حال ضرورت دارد تا جوانان بیشتری جذب سمن ها شوند و آموزش های تخصصی نیز ارتقا یابد.

سرپرست معاونت فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز میزبانی از طرح های ملی وزارت ورزش وجوانان را دیگر هدف گذاری سال آینده برشمرد و گفت: افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براینکه سازمان های مردم نهاد باید در تمام حوزه ها اثرگذار و موثر باشند گفت: متاسفانه در حوزه آسیب های اجتماعی البرز شرایط نامساعدی را تجربه می کند و نیاز است تا از ظرفیت جوانان در این بخش به شکل موثرتری بهره گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز