مدیر ستاد اجرایی فرمان امام در یزد اعلام کرد:

آغاز پویش "نذر رهایی" برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

۱۳۹۹/۱۲/۱۰ - ۰۷:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۴۲۲۳
آغاز پویش نذر رهایی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی (ره) یزد از آغاز نخستین پویش « نذر رهایی » برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا محمدپناه" مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی (ره) یزد امروز شنبه در نشست خبری ستاد دومین دوره کنگره ملی شهدای استان یزد برگزار شد، با اعلام آغاز نخستین پویش "نذر رهایی" برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، اظهار کرد: این پویش در یزد با همکاری خیران و مردم نیکوکار در راستای گرامیداشت یاد و خاطره چهارهزار شهید پیش‌بینی شده است .

وی با اشاره به اینکه این پویش با اولویت افراد نیازمند به حمایت اجتماعی به همت ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد خاطرنشان کرد: هدف این برنامه با همکاری دیگر نهادها و تشکل‌ها کمک به آزادی زندانیان غیرعمد نیازمند حمایت اجتماعی است.

این مسوول به سایر خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره) در یزد اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون افزون بر ۴۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی به اقشار آسیب‌پذیر ناشی از کرونا و نیازمندان در یزد و تمامی شهرستان‌ها و مناطق محروم توزیع شده است.

محمدپناه بیان کرد: تهیه و توزیع یک هزار و ۴۳۰ بسته حمایتی  به خانواده مددجویان نیتازمند زیرپوشش زندان‌ها و سایر کمک‌ها بر حسب نیاز با همکاری برخی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌ها در استان انجام شده و با همدلی مردم فداکار ادامه دارد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز