به‌صورت مجازی؛

پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر به میزبانی دامغان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۳۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۴۵۱۱۳
پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر به میزبانی دامغان برگزار می‌شود
دبیر جشنواره تئاتر سراسری دانشگاهی کشور از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره به‌صورت مجازی به میزبانی دامغان خبر داد و گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سجاد یعقوبی ضمن بیان اینکه فراخوان پنجمین دوره تئاتر جشنواره سراسری (دانشگاهی) بانام «در مسیر پرفروغ ماندن چراغ تئاتر و هنر نمایش» داده‌شده است، ابراز داشت: آخرین‌مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان حوزه تئاتر تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی بابیان اینکه این جشنواره در سنوات قبل به‌صورت حضوری برگزار می‌شده است، افزود: به دلیل تنگنای حاصل ازکروناو قرنطینه ناشی از آن و باهدف ایجاد بستری پویا برای تئاتر، هنرمندان و هنر دوستان، برگزاری این رویداد به‌صورت مجازی پیش‌بینی‌شده است.

دبیر جشنواره تئاتر سراسری دانشگاهی کشور بابیان اینکه این جشنواره به همت بلند جمع زیادی از دانشجویان و خدمت‌گزاران فرهنگی شهر دامغان و نیز اقصی نقاط ایران ممکن شده است، ابراز داشت: این جشنواره اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود.

یعقوبی در ادامه تصریح کرد: بخش‌های این دوره جشنواره شامل نمایش صحنه، نمایش رادیویی، از ایده تا اجرا (بخش جدید این دوره با رویکردی جدی به مسائل تئوری کارگردانی)، پوستر و بروشور، گریم، نمایشنامه‌نویسی و پژوهش است.

وی افزود: اطلاعات لازم در پیج اینستاگرامی https://www.instagram.com/ordibehesht_festival/ کانال تلگرامی t.me/ordibehesht_festival و t.me/mostafadarvishgohari ارائه‌شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به همراه فرم به آدرس ordibehesht_festival@yahoo.com ایمیل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز