با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان انجام گرفت؛

افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی کاسیان بیرانشهر

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۴۵۷۴۵
افتتاح زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی کاسیان بیرانشهر
در مراسمی با حضور مدیرکل ورزش وجوانان لرستان زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی کاسیان بیرانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ روز سه شنبه درمراسمی با حضور حشمت الله امان الهی  مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، سجاد فلاح نژاد رئیس دفتر فنی اداره کل، آرش قیاسیان رئیس  ورزش و جوانان خرم آباد، بخشدار بیرانشهر، امام جمعه خرم‌آباد، مجتبی محمودوند به نمایندگی از مرتضی محمودند نماینده خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، خانم پیرداده مسول نمایندگی ورزش و جوانان بیرانشهر و جمعی از مدیران بومی زمین مینی فوتبال چمن مصنوعی کاسیان بیرانشهر به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان  در این مراسم گفت:  این پروژه سال 98 در زمینی به مساحت 1000متر مربع در روستای کاسیان بیرانشهر کلنگ زنی شد که در اسفند 99 به بهره برداری رسید.

حشمت الله امان الهی افزود: اعتبار هزینه شده برای این طرح 750 میلیون تومان از محل تامین اعتبار ملی است که به کارفرمایی اداره کل ورزش و جوانان لرستان و توسط شرکت آسیا چمن به بهره برداری رسید و دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان لرستان دستگاه ناظر بود.

او تصریح کرد:  بیرانوند یکی از بومیان محلی به عنوان خیر ورزشی زمین این چمن را درسال 98به اداره کل ورزش و جوانان لرستان اهدا کرد که مراحل و هزینه های ساخت توسط این اداره کل انجام شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز